گلکسی S23 اولترا سامسونگ

اطلاعات جدید از ظرفیت باتری و دوربین سری گلکسی S23 سامسونگ ما را امیدوار می‌کند

ظرفیت باتری مدل‌های پایه، پلاس و اولترای سامسونگ گلکسی اس 23 – Galaxy S23 و همچنین مشخصات دوربین دو مدل از این گوشی پرچمدار اندرویدی افشا شد.

ماه گذشته مدل‌های پایه، پلاس و اولترای گلکسی S23 سامسونگ با شارژرهای 25 واتی گواهی 3C را کسب کردند اما ظرفیت باتری آن‌ها آشکار نشد. شنیده‌ها حکایت از این داشتند که ظرفیت باتری مدل پایه این گوشی پرچمدار با افزایش 200 میلی‌آمپر ساعتی در مقایسه با S22 به حدود 3,900 میلی‌آمپر ساعت می‌رسد. حالا هم اطلاعات تازه‌ای درباره باتری‌های مدل‌های پلاس و اولترا فاش شده است.

رندر گلکسی S23 سامسونگ

رندر مدل استاندارد گلکسی اس 23

بنا به گزارش GalaxyClub، گلکسی S23 پلاس سامسونگ مجهز به یک باتری 4,700 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که افزایشی 200 میلی‌آمپر ساعتی نسبت به مدل پلاس S22 به حساب می‌آید. این درحالی است که گلکسی S23 اولترا در زمینه باتری پیشرفتی نداشته و با همان باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی S22 روانه بازار خواهد شد.

رندر گلکسی S23 پلاس سامسونگ

رندر مدل پلاس گلکسی اس 23

همچنین به ادعای این منبع، گلکسی اس 23 پایه و پلاس سامسونگ از دوربین‌های اولترا واید 12 مگاپیکسلی بهره می‌برند که در زمینه رزولوشن تفاوتی با دوربین‌های مدل‌های قبلی نخواهند داشت. با این حال، در مقطع کنونی مشخص نیست که در گلکسی اس 23 اولترا هم یک دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی به کار گرفته خواهد شد یا خیر.

گلکسی S23 اولترا سامسونگ

رندر مدل اولترا گلکسی اس 23

از آنجا که هنوز چند ماه دیگر تا رونمایی رسمی سری گوشی‌های پرچمدار گلکسی S23 سامسونگ فاصله داریم، بدون شک طی ماه‌های آتی جزئیات جدیدی درمورد آن به بیرون درز پیدا خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*