ماشین لباسشویی های سامسونگ

در زمان خرید ماشین لباسشویی های سامسونگ به این نکات توجه کنید

ماشین لباسشویی های سامسونگ در مدل‌های مختلف با قابلیت‌های متعدد طراحی شدند تا به خوبی به نیاز کاربران پاسخ دهند. در ادامه با نکاتی که در زمان خرید ماشین لباسشویی باید به آنها توجه کنید آشنا خواهیم شد.

هنگام خرید ماشین لباسشویی با توجه به برخی نکات می‌توان علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها و افزایش طول عمر محصول به حفظ محیط زیست نیز کمک کرد. در ادامه شما را با برخی نکات مهم که در زمان خرید ماشین لباسشویی باید به آنها توجه کنید آشنا خواهیم شد.

نکات مهم در زمان خرید ماشین لباسشویی های سامسونگ

توجه به نوع در ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی های سامسونگ

برای داشتن تجربه‌ای مناسب از شستشوی بهینه باید به نوع در ماشین لباسشویی توجه شود. ابتدا باید به این پرسش پاسخ دهید که کدام نوع ماشین لباسشویی با سبک زندگی شما سازگاری خواهد داشت. در واقع آیا ماشین های لباسشویی با در از بالا (تاپ لودرها) یا ماشین لباسشویی با در از جلو برایتان مناسب خواهد بود. ماشین های لباسشویی در از بالا و جلو هر کدام از مزایای خاص خود بهره می‌برند و در زمان تصمیم‌گیری میان آنها باید به عوامل زیر توجه کنید:

ملایمت در شست‌وشو:

ماشین های لباسشویی درب از جلو به دلیل این که از برنامه‌ی شستشوی ویژه بهره می‌برند با الیاف رفتار ملایم‌تری خواهند داشت. از این رو این نوع از ماشین های لباسشویی برای آن دسته از کاربرانی که استفاده از لباس‌هایی با الیاف ظرفیت و آسیب‌پذیر جزو استایل شخصی آنها محسوب می‌شود، گزینه مناسبی خواهند بود.

میزان مصرف آب:

اگر به زندگی پایدار و سبز اهمیت می‌دهد یا اگر مدیریت هزینه‌های قبوض برق و آب برایتان بسیار حائز اهمیت است، باید بدانید مصرف آب و برق ماشین های لباسشویی در از جلو نسبت به ماشین های لباسشویی تاپ لودر کمتر است.

قیمت:

کاربران در زمان خرید باید بدانند ماشین لباسشویی‌های در از بالا ارزان‌قیمت‌تر هستند، اما تنوع قیمت و مدل در لباسشویی‌های در از جلو بیشتر است.

توجه به فناوری‌های پیشرفته

ماشین لباسشویی های سامسونگ

هنگام خرید ماشین های لباسشویی حتما به فناوری‌های نوآورانه آنها توجه کنید؛ زیرا تکنولوژی‌های پیشرفته در کارآمدی و بهینه‌سازی فرایند شستشوی لباس‌ها تاثیر زیادی دارند؛ برای مثال فناوری QuickDrive که در ماشین های لباسشویی سامسونگ وجود دارد می‌تواند زمان شستشو را حدود 50 درصد کاهش دهد.

Q-Drum به عنوان سازه اصلی این طراحی هوشمندانه یک دیگ اصلی و یک صفحه پشتی را شامل می‌شود که به شکل جداگانه در حال چرخش هستند. این نوع طراحی باعث شده تا لباسشویی بتواند علاوه بر چرخش عادی لباس‌ها، آنها را به جلو و عقب نیز حرکت دهد. از این رو ماشین های لباسشویی سامسونگ مجهز به این فناوری بدون این که کیفیت شستشو را کاهش دهند، آلودگی و باکتری‌ها را در زمان کمتری نابود کرده و از بافت پارچه‌ها نیز مراقبت خواهند کرد.

ماشین های لباسشویی سامسونگ از فناوری‌های دیگری چون Eco Bubble نیز بهره می‌برند که علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی، باعث کاهش حجم مواد شوینده و افزایش عمر دستگاه می‌شوند. در واقع ماشین های لباسشویی به کمک این قابلیت از مواد شوینده کمتری برای تولید کف استفاده می‌کنند و کف تولید شده نیز به شکل یکنواخت روی لباس‌ها پخش خواهد شد تا به عمق الیاف نفوذ کند. به طور کلی شستشوی بهداشتی لباس‌ها را در دمای 15 درجه سانتی‌‌گراد به همراه خواهد داشت.

همچنین برخی از ماشین های لباسشوی سامسونگ این امکان را دارند تا بتوان به کمک اپلیکیشن SmartThings فرایند شستشوی لباس‌ها را از راه دور با گوشی هوشمند برنامه‌ریزی کرد.

توجه به عادات شستشو

ماشین لباسشویی های سامسونگ

برای این که در زمان خرید ماشین لباسشویی بهترین گزینه را انتخاب کنید باید دستگاه به برنامه‌های کاربردی شستشو و فناوری‌های موثر مجهز باشد تا بتواند به خوبی به نیاز کاربر پاسخ دهد و باعث صرفه‌جویی در میزان مصرف آب شود؛ مثلا چرخه شستشوی سریع 15 دقیقه‌ای ماشین های لباسشویی سامسونگ برای لباس‌های کمی کثیف با وزن کمتر از 2 کیلوگرم که قصد شستشوی سریع آنها را دارید بسیار مناسب خواهد بود.

همچنین اگر حداقل روزی یک بار از دستگاه ماشین لباسشویی خود استفاده می‌کنید؛ انتخاب چرخه شستشوی روزانه باعث صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی شده و می‌توانید لباس‌های زیر و پیراهن خود را به شکل کامل بشورید.

در واقع اگر فرایند چرخاندن لباس‌ها در چرخه شستشو طی زمان کوتاه‌تری به انجام برسد، ماندگاری لباس‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد. در همین راستا چرخه Super Speed ماشین های لباسشویی سامسونگ باعث می‌شود تا فرایند شستشوی روزانه فقط 39 دقیقه باشد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*