خودروهای سایپا بدون قرعه کشی

فروش تمام خودروهای سایپا بدون قرعه کشی می‌شود

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد به زودی تمام خودروهای سایپا بدون قرعه کشی به بازار عرضه خواهند شد.

حسین کاظمی طرقی، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام دادیم ظرفیت تولید محصولات این گروه خودروسازی افزایش پیدا کرده و در همین راستا قصد داریم تمام خودروهای سایپا را به زودی بدون طرح قرعه کشی به بازار عرضه کنیم.

فروش خودروهای سایپا بدون قرعه کشی

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در ادامه گفته‌های خود بیان کرد در سومین دوره فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو فقط ساینا اس از میان محصولات این شرکت با قرعه کشی به بازار عرضه شد، اما اکنون با افزایش ظرفیت تولید می‌توانیم تمام محصولات را بدون قرعه‌کشی به مشتریان عرضه کنیم.

کاظمی طرقی تاکید کرد افزایش ظرفیت تولید باعث شده تا بتوانیم مجوز فروش محصولات بدون قرعه کشی را از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کنیم. از این رو مشتریان می‌توانند به زودی طبق شرایط فروشی که اعلام خواهد شد به سامانه فروش اینترنتی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com مراجعه کرده و برای خرید خودرو بدون قرعه کشی اقدام کنند.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در پایان خاطرنشان کرد از بهمن سال 1400 طرح افزایش تولید و عرضه محصولات این گروه خودروسازی را در دستور کار خود قرار دادیم و طی 8 ماه قبل تا به امروز توانستیم بیش از 340 هزار خودرو را تولید و به مشتریان تحویل دهیم که نسبت به دوره مشابه سال قبل از افزایش چشمگیری حکایت دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*