جاروبرقی رباتیک x10 پلاس

جاروبرقی های هوشمند شیائومی X10 پلاس و W10 ، منزل شما را تمیز و بهداشتی می‌کنند

شیائومی از جاروبرقی های رباتیک و هوشمند X10 پلاس و W10 با قابلیت‌های پاک‌کننده چندمنظوره، اتوماسیون داخلی و ویژگی خودتمیزشونده رونمایی کرد.

شیائومی روز گذشته طیف گسترده‌ای از محصولات سری AIoT را برای عرضه در بازارهای بین‌المللی معرفی کرد که برای بهبود زندگی روزمره طراحی شده‌اند. طی این رویداد، شرکت چینی از جاروبرقی های رباتیک و هوشمند شیائومی X10 پلاس و خشک و مرطوب W10 Truclean رونمایی کرد.

جدیدترین سری از جاروبرقی های هوشمند شیائومی که X10 پلاس نام دارد، به‌ منظور سهولت پاکسازی طراحی شده است. این دستگاه با ایستگاه پایه هوشمند خود ساخته شده و می‌تواند لنت‌های پاک‌کن خود را تمیز کرده، مخزن آب را دوباره پر کند، پارچه پاک‌کن خود را مرطوب نگه دارد و به طور خودکار خشک شود تا از احتباس رطوبت و بو، در زمان عدم استفاده از دستگاه، جلوگیری کند.

هم‌چنین جاروبرقی هوشمند شیائومی W10 پلاس قادر است زباله‌های جمع‌آوری شده را درون سطح زباله بریزد و محفظه خود را تمیز کند. این سیستم یک اتوماسیون کامل است که نظافت را برای هر خانواده ساده می‌کند.

جاروبرقی شیائومی ایکس 10 پلاس

علاوه بر این، تمامی کف‌های مختلف از هر نوعی را می‌توان با این جاروبرقی هوشمند همه‌کاره تمیز کرد. هنگامی‌که سنسور اولتراسونیک داخلی، وجود فرش را تشخیص دهد، دسته پاک‌کن خود را بالا می‌آورد و با ظرفیت مکش 4000 پاسکال، گرد و غبار را به طور کامل جمع می‌کند. برای خلاص شدن از شر لکه‌های سفت و سخت کف، می‌توان با استفاده از دو پد شستشوی چرخان این دستگاه، عملیات پاک‌سازی تحت فشار را انجام داد. پس از یک روز طولانی و خسته‌کننده در محل کار، این ابزار تمیزکننده همه‌منظوره، می‌تواند نظافت کل خانه را در یک مرحله انجام داده و شما را از شر کارهای خسته‌کننده و وقت‌گیر خلاص کند.

سیستم S-Cross AITMW در جاروبرقی هوشمند شیائومی X10 پلاس که در قالب پتنت ثبت شده است، به آن اجازه می‌دهد تا از برخورد به اجسام و اشیاء در مسیر تمیز کردن، اجتناب کرده و در عین حال، فرآیند پاک‌سازی را به طور کامل انجام دهد. به منظور تشخیص درست هدف، این دستگاه علاوه بر فناوری مذکور، دارای یک لیزر دوخطی و یک دوربین RGB است. این گجت هم‌چنین می‌تواند به وسیله ارتباط با ناوبری LDS، بدون در نظر گرفتن اندازه و پیکربندی محل سکونت، یک مسیر کارآمد را برای تمیز کردن برنامه‌ریزی کند. این دستگاه، دارای گواهینامه TUV Rheinland برای امنیت سایبری و حفاظت از حریم خصوصی است.

جاروبرقی هوشمند خشک و مرطوب Trueclean W10

جاروبرقی شیائومی w10

جاروبرقی هوشمند W10، اولین سری از تمیزکننده‌های خشک و مرطوب شیائومی محسوب می‌شود که برای ارائه تجربه پاک‌سازی استثنایی برای هر خانواده طراحی شده است. این سری شامل دو مدل قابل حمل به نام‌های Truclean W10 Ultra Wet Dry و Trueclean W10 Pro Wet Dry Vaccum است که هر دو دارای سه عملکرد جاروبرقی، پاک‌سازی و تمیزکاری هستند. قابلیت تطبیقی داخلی این دستگاه با استفاده از فناوری تشخیص آلودگی خودکار، این امکان را فراهم کرده تا قدرت تمیز کردن بر اساس میزان گرد و غبار شناسایی شده، تغییر کند. بنابراین، از مخزن زباله مایع گرفته تا موهای حیوان خانگی شما، همگی با یک برخورد کوچک پاک خواهند شد.

شیائومی w10

شیائومی با توجه به اینکه هر خانواده تنظیمات تمیزکننده منحصر به فرد خود را دارد، دو مدل از این سری را برای برآورده کردن خواسته‌های مشتری ارائه کرده است. از یک سو، جاروبرقی هوشمند شیائومی W10 اولترا دارای حالت پاک‌سازی در دمای 75 سانتی‌گراد برای تمیز کردن کامل و عمیق منزل است. هم‌چنین این مدل با در اختیار داشتن ایستگاه پایه هوشمند همه کاره، می‌تواند خود را تمیز کند، مخزن آب را پر کند و مجددا خشک شود.

از طرف دیگر، جاروبرقی شیائومی W10 پرو، یک همراه ایده‌آل برای خانواده‌هایی است که به دلیل فضای بسته یا چیدمان خاص، به گوشه‌ها و لبه‌ها دسترسی ندارند. به لطف برس غلتکی بدون گره خوردگی که به طور اختصاصی برای این دستگاه طراحی شده، فرآیند پاک‌سازی بسیار آسان خواهد بود، این دسته با امکان تنظیم در زاویه 90 درجه، می‌تواند تمامی بخش‌های غیرقابل دسترسی مانند زیر مبلمان و غیره را تمیز کند.

شیائومی w10 پرو

جاروبرقی هوشمند شیائومی W10 Truclean با قیمت 599 یورو عرضه می‌شود و از طریق کانال‌های رسمی این شرکت در دسترس است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*