فیلم آواتار

فیلم آواتار بعد از 13 سال در اکران دوباره به صدر گیشه سینماهای جهان رفت

چیزی تا اکران «آواتار: راه آب 2022» نمانده و به زودی این فیلم روی پرده می‌رود. حالا فیلم آواتار 1 با اکران دوباره، لقب پرفروش ترین فیلم تاریخ را پس گرفته است.

اولین بار در سال 2009 بود که فیلم سینمایی آواتار اکران شد و توانست صدر گیشه سینماهای جهان قرار بگیرد و تبدیل به یکی از پرفروش ترین آثار سینمایی شود. پس از موفقیت بی‌نظیری که آواتار به دست آورد، کارگردان آن تصمیم گرفت دنباله آن را طی سال‌های آتی بسازد و هم‌اکنون توانسته به این هدف دست یابد.

فیلم آواتار مجددا پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما شد

فیلم آواتار

Avatar موفق شده برای بار دیگر تبدیل به پرفروش ترین فیلم سینمایی در سینماهای جهان شود و به صدر گیشه برسد. فیلم «آواتار: راه آب» با این امید اکران خواهد شد که بتواند پیش درآمدی برای نسخه اولیه باشد و همچون محصول 13 سال گذشته خود پرفروش و پرمخاطب شود.

در حال حاضر آواتار 2 در سینماهای جهان به صورت رسمی اکران نشده، ولی استودیو قرن بیستم توانسته این ساخته جیمز کامرون معروف را با کیفیت 4K به نمایش درآورد. طی یک دهه و اندی پیش، فیلم جیمز کامرون موفقیت‌های متعددی به دست آورد و توانسته بارها روی پرده سینما برود.

فیلم آواتار

گیشه آواتار 1 در سال 2009 نزدیک به سه میلیارد دلار بود که در آن زمان رقمی بی‌نظیر محسوب می‌شد. البته دیری نپایید که فیلم سینمایی «انتقام جویان: پایان بازی» اکران شد و جایگاه آواتار را به رده‌های بعدی منتقل کرد؛ ولی حالا با فروش 30 میلیون در گیشه بار دیگر این فیلم سینمایی موفق شده لقب پرفروش ترین فیلم تاریخ را از آن خود کند.

به گفته جیمز کامرون برای ساخت «آواتار: راه آب» تاکنون 250 میلیون دلار هزینه کرده و امیدوار است بتواند برای بار دوم فروش میلیارد دلاری آواتار 1 را تجربه کند. Avatar: The Way of Water قرار است در 25 آذر ماه سال جاری اکران شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*