فروش نقد و اقساط محصولات کرمان موتور

فروش نقد و اقساط محصولات کرمان موتور – مهر 1401

شرایط فروش نقد و اقساط محصولات کرمان موتور در مهر ۱۴۰۱ اعلام شد. در این طرح کی ام سی کی 7، کی ام سی تی 8، جک اس 5 نیوفیس، جک جی 4، کی ام سی جی 7 و  جک اس 3 به بازار عرضه می‌شوند.

کرمان موتور به عنوان عرضه‌کننده محصولات جک در بازار ایران قصد دارد خودروهای شاسی بلند کی ام سی کی 7، پیکاپ کی ام سی تی 8، شاسی بلند جک اس 5 نیوفیس، کی ام سی جی 7، سدان جک جی 4 و شاسی بلند جک اس 3 را به شکل نقد و اقساط ویژه مهر 1401 به بازار عرضه کند. این طرح فروش از 10 مهر آغاز شده و تا 25 مهرماه ادامه خواهد داشت. در ادامه جزئیات شرایط فروش نقد و اقساط محصولات کرمان موتور در مهر ۱۴۰۱ را مشاهده می‌کنید:

فروش نقد و اقساط محصولات کرمان موتور در مهر ۱۴۰۱

در این طرح کرمان موتور پیکاپ کی ام سی تی 8 را با قیمت 967 میلیون تومان، شاسی بلند شاسی بلند کی ام سی کی 7 را با قیمت 1 میلیارد و 345 میلیون تومان، سدان کی ام سی جی 7 را با قیمت 1 میلیارد و 265 میلیون تومان، شاسی بلند اس 5 توربو نیوفیس را با قیمت 985 میلیون تومان، سدان جک جی 4 را با قیمت 520 میلیون تومان و شاسی بلند جک اس 3 را با قیمت 675 میلیون تومان به فروش می‌رساند

در این طرح فروش خودروها با دو مدت پرداخت 18 ماهه و 30 ماهه به فروش خواهند رسید. این خودروها در مدل 1401، دو درصد جریمه تاخیر در تحویل خودرو به شکل ماهانه و موعد تحویل 90 روز کاری به مشتریان عرضه خواهند شد. در ادامه می‌توانید بخشنامه فروش نقد و اقساط خودروهای کرمان موتور را مشاهده کنید:

شرایط فروش پیکاپ کی ام سی تی 8

محصولات کرمان موتور

شرایط فروش کی ام سی کی 7 

محصولات کرمان موتور

شرایط فروش سدان کی ام سی جی 7

محصولات کرمان موتور

شرایط فروش شاسی بلند اس 5 توربو نیوفیس

محصولات کرمان موتور

شرایط فروش سدان جک جی 4

جک جی 4

شرایط فروش جک اس 3

جک اس 3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*