زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو

زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو در مهر

طرح فروش محصولات ایران خودرو در مهرماه 1401 به پایان رسید و حالا زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو مشخص شده است.

مرحله جدید فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات ایران خودرو در مهرماه 1401 از روز سه شنبه 12 مهر آغاز شد و به مدت چهار روز، یعنی تا پایان روز جمعه 15 مهرماه ادامه داشت. متقاضیان می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی www.esale.ikco.ir در این طرح‌های فروش فوق العاده و پیش فروش ثبت نام کنند و برندگان از طریق قرعه کشی معرفی خواهند شد.

به تازگی قرعه کشی برای فروش محصولات سایپا و سایر خودروسازان حذف شده، اما ایران خودرو تنها خودروسازی است که فعلا محصولات خود را از طریق قرعه کشی به مشتریان عرضه می‌کند. همچنین سامانه یکپارچه فروش خودرو از فرایند ثبت نام محصولات خودروسازان خارج شده است و هر شرکتی محصولات خود را از طریق سایت فروش اینترنتی مختص به خود به متقاضیان ارائه می‌کند.

در دور جدید ثبت نام محصولات ایران خودرو، خودروهای سورن پلاس، پژو پارس سال، دنا پلاس توربوشارژ دنده دستی و دنا پلاس توربوشارژ دنده اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه به مشتریان عرضه می‌شود. همچنین طرح پیش فروش عادی با موعد تحویل حداکثر یک ساله به انجام می‌رسد که در این طرح نیز پنج محصول ایران خودرو به روش قرعه کشی به فروش خواهد رسید.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو چه زمانی اعلام می‌شود؟

طبق برنامه قبلی، قرار بود قرعه کشی امروز شنبه 16 مهر ماه با حضور مراجع نظارتی برگزار ، و نتایج و اسامی برندگان آن در سامانه فروش خودرو اعلام گردد. اما طبق اعلام ایران خودرو، زمان قرعه کشی طرح جدید فروش محصولات ایران خودرو از امروز به دوشنبه 18 مهر 1401 تغییر کرده است.

متقاضیان برای مشاهده نتایج قرعه کشی فروش فوری، پیش فروش و همچنین اسامی مادران برنده محصولات ایران خودرو در طرح فروش فوری و پیش فروش ویژه جوانی جمعیت برای مهرماه 1401 باید به وبسایت فروش اینترنتی ایران خودرو یعنی esale.ikco.ir مراجعه کنند.