آئودی کیو 4 ایی-ترون اسپرت بک

آئودی کیو 4 ایی-ترون اسپرت بک ، شاسی بلند برقی و زیبای آلمانی معرفی شد

برند آلمانی آئودی به تازگی از آئودی کیو 4 ایی-ترون اسپرت بک به عنوان یک شاسی بلند برقی جذاب و زیبا رونمایی کرده است.

بازار شاسی بلندها این روزها داغ است و مشتریان علاقه خاصی به این کلاس بدنه پیدا کرده‌اند. یکی از معروف‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان، آئودی است که به تازگی از شاسی بلند زیبا و لوکس خود رونمایی کرده است. آئودی کیو 4 ایی-ترون از آن محصولاتی است که جزو زیباترین‌ها رده‌بندی می‌شود.

مشخصات کلی آئودی کیو 4 ایی-ترون اسپرت بک

آئودی کیو 4 ایی-ترون اسپرت بک

یکی از مهم‌ترین مزایای این کراس اوور، برقی یا الکتریکی بودن آن است و از دو موتور الکتریکی پیشرفته بهره می‌گیرد. یکی از پیشرانه‌های برقی وظیفه انتقال نیرو به محور جلو و دیگری وظیفه انتقال نیرو به محور عقب را بر عهده دارد. پکیج باتری این خودرو از طریق پیشرانه‌ای 77.9 کیلوواتی لیتیوم یونی تأمین خواهد شد و می‌تواند تا 390 کیلومتر حرکت کند.

آئودی کیو 4 ایی-ترون اسپرت بک

شاسی بلند زیبای آئودی می‌تواند حداکثر 295 اسب بخار قدرت و 339 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. نهایت سرعتی که رانندگان می‌توانند با کیو 4 ایی-ترون برانند، 180 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. خودروی برقی و جذاب مورد اشاره قادر است تنها در عرض 5.8 ثانیه از صفر مطلق به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت برسد که عدد قابل قبولی به نظر می‌آید.

آئودی کیو 4 ایی-ترون اسپرت بک

در بازار آمریکا برای این خودروی الکتریکی محدوده قیمتی 67 هزار دلار در نظر گرفته شده است. از جمله مزایای کابین این خودرو می‌توان به مولفه‌های استاندارد و کیفیت متریال بی‌نظیر آن اشاره کرد. همچنین قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های جذابی برای کابین تعبیه شده که برخی از آنها عبارتند از: نمایشگر 10.1 اینچی اطلاعات کیلومتر و نمایشگر 10.3 اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی.

مهندسان طراحی کیو 4 ایی-ترون فست بک تلاش کرده‌اند جلوه‌ای از یک شاسی بلند و سدان فست بک را ارائه بدهند و خوشبختانه در این امر، موفقیت چشمگیری حاصل آمده است. رینگ‌های آلومینیومی به همراه خط شانه‌های روی درها، جلوه‌ای اسپرت به شاسی بلند آئودی بخشیده است. همچنین آلمانی‌ها روی جزئیات این خودرو تلاش بسیار کرده‌اند و اگر به دماغه، شیب سقف و چراغ‌های اصلی نگاه کنید متوجه آن خواهید شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*