جی ام سی سیرا HD

جی ام سی سیرا HD فیس لیفت، پیکاپ غول پیکر و لوکس آمریکایی معرفی شد

جی ام سی سیرا HD فیس لیفت معرفی شد. این پیکاپ غول پیکر و لوکس آمریکایی اکنون در نسخه فیس لیفت از ظاهری جذاب، کابینی جدید و پیشرانه قدرتمندتر بهره می‌برد.

طی هفته‌های گذشته شاهد معرفی شورلت سیلورادو HD و نسل جدید فورد سوپر دیوتی بودیم که توانستند بار دیگر بازار پیکاپ‌های سنگین را رونق بخشند. در همین راستا به تازگی جی ام سی نیز از فیس لیفت سیرا HD پرده برداشت تا مشتریان خود را هیجان‌زده کند. این پیکاپ غول‌پیکر آمریکایی اکنون در نسخه فیس لیفت از ظاهری جذاب، کابینی جدید و پیشرانه قدرتمندتر بهره می‌برد.

مشخصات جی ام سی سیرا HD فیس لیفت

جی ام سی سیرا HD

جی ام سی سیرا HD فیس لیفت در نمای جلو اکنون از چراغ‌های جدید و جلوپنجره بازطراحی شده بهره می‌برد. چراغ‌های جلوی این خودرو اکنون به نورپردازی متحرک نیز مجهز شدند. از سایر ویژگی‌های طراحی بیرونی این پیکاپ قدرتمند آمریکایی می‌توان به رنگ‌های جدید، رینگ‌های جدید، گرافیک داخلی جدید چراغ‌های عقب، سپر جلوی جدید و مه‌شکن‌های کوچک‌تر اشاره کرد.

جی ام سی سیرا HD

کابین کاملا جدید به عنوان اصلی‌ترین تغییر جی ام سی سیرا HD فیس لیفت نسبت به قبل محسوب می‌شود. این پیکاپ اکنون به داشبورد جدید و مدرن به همراه متریال باکیفیت‌تر مجهز شده است. همچنین جی ام سی برای این خودرو نمایشگر اطلاعاتی سرگرمی 13.4 اینچی با پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم به همراه صفحه‌آمپر دیجیتالی 12.3 اینچی را نیز در نظر گرفته است.

جی ام سی سیرا HD

سیستم اطلاعاتی سرگرمی این خودرو از قابلیت تقسیم نمایشگر نیز بهره می‌برد تا بتوان به کمک آن از سیستم ناوبری و کنترل‌های صوتی به شکل همزمان استفاده کرد. ضمن این که طراحان کنسول مرکزی را به‌روز کرده و برای آن شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند را در نظر گرفتند. نسخه‌های دنالی و AT4 که به عنوان نسخه‌های لوکس این پیکاپ آمریکایی محسوب می‌شوند نیز به کابینی کاملا لوکس و مجلل مجهز شدند.

جی ام سی سیرا HD

جی ام سی سیرا HD فیس لیفت همانند سیلورادو HD در مدل 2024 از موتور 6.6 لیتری دیزلی دورامکس با توربوشارژر جدید بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 470 اسب بخار و گشتاور 1320 نیوتن‌متر را به تولید برساند. به واسطه سرسیلندرهای ارتقا پیدا کرده و انژکتورهایی با جریان بالاتر، این پیشرانه نسبت به قبل حدود 25 اسب بخار قدرت و 88 نیوتن‌متر گشتاور بیشتری را تولید می‌کند.

جی ام سی سیرا HD

ضمن این که امکان سفارش همان پیشرانه 6.6 لیتری V8 بنزینی قبلی نیز برای مشتریان وجود دارد؛ این پیشرانه قدرتی برابر با 400 اسب بخار و گشتاور 628 نیوتن‌متر را تولید خواهد کرد. یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک آلیسون جدید نیز به جای مدل 6 سرعته قبلی وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد.

جی ام سی سیرا HD

مشتریان می‌توانند اکنون برای جی ام سی سیرا HD فیس لیفت پکیج جدید Max Tow را سفارش دهند که قابلیت یدک‌کشی حداکثر 10 هزار و 200 کیلوگرمی را برای مدل 2500 HD به همراه دارد؛ این پکیج 1800 گیلوگرم ظرفیت یدک‌کشی را نسبت به قبل افزایش داده که بیشترین ظرفیت در این کلاس به شمار می‌رود. همچنین مشتریان می‌توانند مدل 3500 HD را سفارش دهند که ظرفیت یدک‌کشی را به 16 هزار و 300 کیلوگرم افزایش خواهد داد.

GMC Sierra HD 2024

همچنین جی ام سی برای این پیکاپ غول‌پیکر تکنولوژی‌های جدیدی را برای آسان‌تر شدن یدک کشی در نظر گرفته است که کروز کنترل تطبیقی با قابلیت پشتیبانی از تریلر به عنوان مهم‌ترین آنها محسوب می‌شود. این تکنولوژی در زمان اتصال تریلر به افزایش ضریب درگ و مسافت ترمزگیری توجه خواهد کرد.

GMC Sierra HD 2024

این شرکت تکنولوژی نمای تریلر شفاف را نیز ارتقا داده که باعث آسان‌تر شدن فرایند اتصال تریلر به چرخ پنجم خواهد شد. از سایر تکنولوژی‌های یدک‌کشی این پیکاپ قدرتمند می‌توان به سیستم هشدار افزایش وزن از حد مجاز و سیستم هشدار نقاط کور تریلر اشاره کرد. جی ام سی سیرا HD فیس لیفت از سیستم‌های ایمنی متعددی چون ترمز عابر پیاده، ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از خط و هشدار برخورد از جلو بهره می‌برد.

GMC Sierra HD 2024

جی ام سی سیرا HD فیس لیفت 2024 اکنون در نسخه جدیدی با نام دنالی اولتیمیت نیز به فروش خواهد رسید که باید آن را نسخه لوکس‌تر از دنالی دانست. این نسخه به نشان خاص روی گلگیر، در پشتی مولتی پرو 6 جهته، پله رکاب‌های برقی، رینگ‌های 20 اینچی ویژه مشکی براق، تزئینات کرومی تیره و جلوپنجره خاص مجهز شده است.

GMC Sierra HD 2024

از ویژگی‌های کابین این نسخه نیز می‌توان به سانروف برقی، هدآپ دیسپلی 15 اینچی رنگی، صندلی‌های جلو با تنظیم برقی 16 جهته، گرم‌کن، تهویه و ماساژور، آستر سقف جیر، سیستم صوتی Bose با توری فولادی ضد زنگ بلندگوها و تریم‌های چوبی برای بخش‌های مختلف کابین اشاره کرد.

GMC Sierra HD 2024

مشتریان می‌توانند پیکاپ غول‌پیکر جی ام سی سیرا HD فیس لیفت مدل 2024 را از سه ماهه اول سال 2023 در نمایندگی‌های فروش خریداری کنند. پس از مدتی نسخه جدید AT4X این خودرو نیز روانه بازار خواهد شد که ویژه آفرود بوده و به توانایی‌های ویژه‌ای برای عبور از مسیرهای ناهمواره مجهز خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*