بازی نید فور اسپید Unbound 2022

بازی نید فور اسپید Unbound 2022 رسما معرفی شد

بازی نید فور اسپید Unbound 2022 به زودی برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس روانه بازار خواهد شد. در ادامه با جزئیات بیشتر این عنوان محبوب بیشتر آشنا خواهیم شد.

سرانجام بازی نید فور اسپید Unbound 2022 به طور رسمی تایید شد. بر اساس خبر رسمی منتشر شده در خصوص جدیدترین نسخه از فرنچایز Need For Speed، این بازی روز جمعه، یازدهم آذر ماه به طور رسمی برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس | اس و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

علاوه بر این، کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده باشند هم می‌توانند سه روز زودتر این عنوان را تجربه کنند.

جزئیات بیشتر از بازی نید فور اسپید Unbound 2022

نسخه جدید Need For Speed بر روی رایانه شخصی از طریق فروشگاه‌های اوریجین، استیم و اپیک گیمز در دسترس خواهد بود. قیمت نسخه پایه بازی 70 دلار بوده و نسخه پریمیوم آن قیمتی 80 دلاری خواهد داشت. این نسخه از بازی با همکاری برند ورزشی مطرح Palace Skateboards ساخته خواهد شد و شامل چهار خودروی سفارشی بسیار جذاب و آیتم‌های فوق‌العاده دیگری با تم ورزشی و اسکیت بورد خواهد بود.

بازی نید فور اسپید Unbound 2022

علاوه بر افرادی که بازی را پیش‌خرید می‌کنند، مشترکین سرویس EA Play هم می‌توانند ده ساعت زودتر از سایرین به بازی دسترسی داشته باشند.

بر اساس اطلاعاتی که EA از این بازی در اختیارمان قرار داده، در نسخه جدید NFS نیز شاهد تعقیب و گریز و حضور پلیس‌ها، قابلیت‌های پیشرفته تیونینگ خودروها و ترک‌های صوتی جذاب از آرتیست‌هایی مطرح خواهیم بود.

ترک‌های صوتی Need For Speed Unbound 2022

نسخه جدید نید فور اسپید مجموعه‌ای از برترین ترک‌های صوتی سال‌های اخیر در ژانر هیپ هاپ را ارائه خواهد داد. رپرهای سرشناسی مانند A$AP Rocky یا AWGE از جمله مهم‌ترین خواننده‌هایی هستند که از موزیک‌های آن‌ها در این بازی استفاده خواهد شد.

سال گذشته EA اعلام کرد که نسخه بعدی از سری نید فور اسپید، به دلیل مشارکت استودیوی سازنده آن، Criterion Games، در ساخت بازی بتلفیلد 2042 با یک سال تاخیر به بازار عرضه خواهد شد.

بازی نید فور اسپید Unbound 2022

پیش از آن، EA همچنین در سال 2020 اعلام کرده بود که توسعه نسخه بعدی از Need for Speed را به طور کامل به استودیو Criterion Games منتقل کرده است. این کمپانی همچنین قصد دارد استودیو Ghost Games را نیز بار دیگر راه‌اندازی کرده و فعالیت‌هایی جدید را بر عهده آن‌ها بگذارد.

آخرین نسخه منتشر شده از مجموعه نید فور اسپید، یعنی NFS: Heat توسط استودیو Ghost Games ساخته شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*