تریلر جدید بازی بتلفیلد 2042

تریلر جدید بازی بتلفیلد 2042 – Battlefield 2042 را تماشا کنید

تریلر جدید بازی بتلفیلد 2042 – Battlefield 2042 قدرت گرافیکی آن بر روی رایانه‌های شخصی را به رخ می‌کشد و تفاوت‌‌هایش با نسخه‌های کنسولی را نشان می‌دهد.

تریلر جدید بازی بتلفیلد 2042 منتشر شد و تمرکز ویژه‌ای بر روی تکنولوژی‌های گرافیکی به‌کار گرفته‌شده در نسخه‌ی رایانه‌های شخصی آن دارد.

پس از تاخیر یک ماهه‌ی بازی، حالا طرفداران آماده می‌شوند تا به دنیای بتلفیلد 2042 قدم بگذارند. این بازی مورد‌انتظار، بخش داستانی تک‌نفره ندارد و یک عنوان آنلاین چندنفره خواهد بود؛ در همین راستا، از نقشه‌های بزرگی بهره می‌برد که نمونه‌اش را کمتر در این مجموعه دیده‌ایم.

یکی از ویژگی‌های جذاب این نسخه، استفاده از قابلیت‌های جدید کارت‌ گرافیک‌های آر‌تی‌ایکس (RTX) شرکت انویدیا است که در این تریلر نیز به آن‌ها پرداخته شده.

تریلر جدید بازی بتلفیلد 2042

همان‌طور که مشاهده کردید، این نسخه، از فناوری دی‌اِل‌اِس‌اِس (DLSS) پشتیبانی می‌کند. فناوری دی‌اِل‌اِس‌اِس به کمک هوش مصنوعی، بازی را با رزولوشن پایین‌تری پردازش می‌کند اما کیفیت تصویر و نرخ فریم بالاتری ارائه می‌هد. برای مثال، شما می‌توانید بتلفیلد را با کیفیتِ رزولوشن 1440p تجربه کنید، در حالی که فناوری دی‌اِل‌اِس‌اِس، بازی را با رزولوشن 1080p رندر می‌کند.

بازی از فناوری ری تریسینگ (رهگیری پرتو) نیز استفاده می‌کند که باعث می‌شود همه‌چیز واقع‌گرایانه‌تر جلوه کند. این فناوری، هر کدام از منابع نور داخل دنیای بازی را پیدا کرده و برخورد آن‌ها با محیط را مطابق با دنیای واقعی ارائه می‌دهد. در نتیجه، کمک می‌کند تا نورپردازی و سایه‌ها طبیعی‌تر به نظر برسند. علاوه بر این‌ها، فناوری انویدیا رفلکس (NVIDIA Reflex) نیز در بازی به کار گرفته شده که تاخیر را به حداقل می‌رساند و می‌توانید واکنش‌های سریع‌تری در مواجهه با دشمنان داشته باشید. فراموش نشود که این تکنولوژی‌ها تنها برای کارت گرافیک‌های آرتی‌ایکس در دسترس هستند.

بازی Battlefield 2042 با تمرکز بر روی همکاری‌های تیمی، نقشه‌های چندوجهی و گسترده، سلاح‌های جدید و وسایل نقلیه مدرن، می‌تواند تجربه‌ای سرگرم‌کننده و هیجان‌ انگیز برای بازی‌دوستان باشد. این بازی در تاریخ 19 نوامبر (28 آبان) آبان برای پلی استیشن 4، رایانه‌های شخصی، ایکس باکس سری ایکس، سری اس، پلی استیشن 5 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود و باید دید تا چه اندازه موفق خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*