گوشی 5G اقتصادی آنر پلی 6C

گوشی 5G اقتصادی آنر پلی 6C با نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی شد

گوشی 5G اقتصادی آنر پلی 6C با چیپست اسنپدراگون، یک نمایشگر سریع ۹۰ هرتزی، باتری بزرگ با شارژ سریع و قیمت مقرون به صرفه زیر ۲۰۰ دلار معرفی شد.

گوشی آنر پلی 6C در سکوت خبری در چین رونمایی شد. این یک گوشی 5G اقتصادی است که یک نمایشگر ناچ قطره‌ای در جلوی آن حضور دارد، به چیپست سری اسنپدراگون ۴ کوالکام، دوربین دوگانه پشتی و یک باتری بزرگ با شارژ سریع مجهز است. در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

مشخصات فنی و امکانات آنر پلی 6C

گوشی جدید آنر به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD برابر با ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل مجهز است که نسبت تصویر ۲۰ به ۹ و نرخ رفرش سریع ۹۰ هرتزی را ارائه می‌کند. در زیر قاب این گوشی هم شاهد حضور چیپست اسنپدراگون ۴۸۰ 5G هستیم.

گوشی 5G اقتصادی آنر پلی 6C

دوربین سلفی این گوشی ۵ مگاپیکسلی است، در حالی که پشت قاب آن شاهد حضور سنسور دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه یک فلاش LED هستیم. به صورت پیش‌فرض روی این گوشی رابط کاربری Magic UI 5.0 مبتنی بر اندروید ۱۲ نصب است و یک حسگر اثر انگشت جانبی را هم برای تأمین امنیت کاربر ارائه می‌کند.

زیر قاب گوشی HONOR Play 6C یک باتری بزرگ ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی حضور دارد که با توان ۲۲.۵ وات به سرعت شارژ می‌شود. ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که این پیکربندی برای اجرای روان برنامه‌ها کافی به نظر می‌رسد. از دیگر امکانات این گوشی اقتصادی چینی باید به پشتیبانی از دو سیم کارت، شبکه 5G، وای فای 802.11ac، بلوتوث ۵.۱، GPS، پورت USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

قیمت گوشی HONOR Play 6C

آنر این گوشی را در دو نسخه با ۶ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی و ۸ گیگ رم با همین میزان حافظه عرضه خواهد کرد که قیمت اولی ۱۵۴ دلار و دومی ۱۸۲ دلار است. رنگ‌بندی این دیوایس هم شامل نسخه‌های مشکی، آبی و نقره‌ای می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*