جیتکس 2022

همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی جیتکس 2022 حضور پیدا خواهد کرد

همراه اول با شعار چشم‌انداز آینده دیجیتال در نمایشگاه بین‌المللی جیتکس 2022 حضور پیدا می‌کند. این نمایشگاه در بازه 18 تا 22 مهر 1401 برگزار خواهد شد.

اپراتور همراه اول قصد دارد با شعار چشم انداز آینده دیجیتال و با هدف اشاعه فعالیت‌های دانش‌بنیان خود و زمینه‌سازی برای توسعه صادرات و خدمات، در دو بخش «Future» و «Digital services» نمایشگاه بین‌المللی جیتکس 2022 حضور پیدا کند. گفتنی است نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس که به عنوان یکی از رویدادهای تاثیرگذار در حوزه فناوری به شمار می‌رود از سال 1981 به شکل سالانه در دبی امارات برگزار می‌شود.

جزئیات برگزاری نمایشگاه جیتکس 2022

نمایشگاه بین‌المللی جیتکس 2022 از 18 تا 22 مهر 1401 در مرکز تجارت دبی برگزار خواهد شد و میزبان بیش از 4 هزار غرفه‌دار از 170 کشور خواهد بود. در همین راستا اپراتور همراه اول قصد دارد در بخش تخصصی «دیجیتال سرویس» به حوزه‌های خودروی متصل، لجستیک هوشمند و راه‌حل‌های هوشمند و همچنین در بخش تخصصی آینده تکنولوژی به حوزه متاورس و انیمیشن بپردازد.

ایده‌پردازان، نوآوران، مبتکران و رهبران حوزه فناوری از سراسر جهان در این رویداد حضور پیدا خواهند کرد و به همین دلیل فرصتی برای شرکت‌ها از جمله همراه اول فراهم می‌شود تا محصولات و سرویس‌های جدید خود را به معرض نمایش بگذارند. همچنین این نمایشگاه فرصتی ایده‌آل برای شناساندن ظرفیت‌های همراه اول در عرصه جهانی محسوب می‌شود.

در این نمایشگاه بیش از 800 استارتاپ به همراه برندهای برجسته در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات فرصت تعامل با بیش از 200 نهاد دولتی را برای ارائه خدمات و دستاوردهای خود به دست خواهند آورد. طی برگزاری این نمایشگاه قرار است سخنرانی و پنل‌های تخصصی فشرده‌ای برگزار شود. همچنین همایش روز فناوری ایران در جیتکس نیز در نخستین روز این رویداد برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم افزار ایران اعلام کرد شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه از فرصت مناسبی برای معرفی محصولات خود برای بازدیدکنندگان و همتایان خارجی، معرفی کسب و کار و محصولات در دایرکتوری دیجیتال، شبکه‌سازی با مشارکت‌کنندگان ایرانی و خارجی و آشنایی با رقبای خارجی برخوردار خواهند شد. علاوه بر این می‌توانند از امکانات ویژه مرکز تجاری ایران در امارات برای برگزاری ملاقات‌های تجاری و B2B استفاده کنند.