Icdl چیست

Icdl چیست و چگونه آن را یاد بگیریم؟

در دنیای جدید، همه ما با گوشی‌های هوشمند، لپ تاپ و کامپیوتر سر و کار داریم. هر کاری که بخواهیم انجام دهیم، گذرمان به کامپیوتر و استفاده از آن می‌خورد و اصلی‌ترین کاربرد کامپیوتر هم، icdl است.

icdl به افراد کمک می‌کند تا از سر و کله زدن با کاغذ و خودکار رها شوند و همه کارها را به صورت کامپیوتری انجام دهند. اما سوال اصلی این است که مهارت‌های icdl شامل چیست و مدرک icdl به چه دردی می‌خوره؟ اگر این مهارت‌ها را یاد بگیریم، از پس چه کارهایی برمی‌آییم؟ در این مقاله به آموزش icdl به زبان ساده می‌پردازیم. با ما در استادبانک و آموزش صفر تا صد کامپیوتر همراه باشید.

آموزش Icdl چیست ؟

ICDL مخفف International Computer Driving Licence به ‌معنی “گواهی‌نامه بین‌المللی کاربری کامپیوتر” است. وقتی این مهارت‌ها را یاد بگیرید، می‌توانید از پس کارهای اساسی با رایانه برآمده و به اصطلاح گلیم خودتان را از آب بیرون بکشید. آموزش icdl آنلاین به شما کمک می‌کند با کامپیوترتان به صورت حرفه‌ای کار کرده و نیاز فردی و حرفه‌ای خود را برطرف کنید.

یکی دیگر از کاربردهای icdl این است که رزومه شما را قوی‌تر می‌کند و با یادگیری این مهارت‌ها می‌توانید شغل بهتری پیدا کرده یا در شغل‌تان پیشرفت کنید. پس تا وقت و انرژی  دارید، روی آموزش icdl وقت بگذارید. حتی اگر دانش‌آموز، خانم خانه دار یا دانشجو هستید، قطعاً این مهارت‌ها به دردتان می‌خورد.

آزمون Icdl چیست و چرا اهمیت دارد؟

سازمان فنی و حرفه‌ای به طور مرتب آزمونی برای سنجش مهارت‌های icdl برگزار می‌کند. افرادی که به این مدرک نیاز دارند، می‌توانند مهارت های icdl برای آزمون استخدامی را توسط اساتید استادبانک آموزش ببینند. این مدرک برای افرادی که به دنبال کار هستند، افرادی که می‌خواهند رزومه خود را قوی‌تر کنند، و کارمندان، دانش‌آموزان و دانشجویان لازم است.

همچنین افرادی که به صورت فریلنسری، کار خود را از منزل انجام می‌دهند، بهتر است این مهارت‌ها را یاد بگیرند. مهارت های icdl برای دورکارها، افرادی که تولید محتوا انجام می‌دهند، افرادی که تایپ می‌کنند و غیره لازم است.

مهارت های هفت گانه Icdl چیست؟

آموزش ICDL شامل هفت مهارت است که در ادامه به اختصار آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

اولین مهارت آشنایی با کامپیوتر و فناوری اطلاعات (IT) است. در این بخش با مفاهیم پایه آشنا می‌شوید، رایانه و اجزای آن را می‌شناسید و یک سری اطلاعات اولیه در مورد نرم‌افزار و سخت‌افزار یاد می‌گیرید.

مورد بعدی، اینترنت و این دنیای بزرگ است که کل جهان را در برگرفته است. کسی نیست که در این روزها از کاربرد اینترنت خبر نداشته باشد یا خودش از آن استفاده نکند. اینترنت علاوه بر استفاده حرفه‌ای، کاربرد شخصی هم دارد. بنابراین لازم است که همه مفاهیم و کاربردهای اولیه اینترنت را بدانند.

مهارت اینترنت شامل موارد زیر است:

  • آموزش روش‌های جستجو
  • ساختن ایمیل
  • فرستادن و دریافت فایل و اطلاعات با استفاده از ایمیل و سایر موارد

مورد سومی که در آموزش icdl به زبان ساده یاد می‌گیرید، ویندوز (Windows) است. این سیستم عامل در سرتاسر جهان محبوبیت زیادی دارد و در حال حاضر اکثر کامپیوترهای اداری و خانگی از ویندوز استفاده می‌کنند. کار با ویندوز یکی از مهارت های icdl است. کار با ویندوز شامل موارد زیر می‌شود:

  • ساخت فایل و مدیریت آن‌ها
  • کپی، حذف و کات فایل‌ها
  • یادگیری تنظیمات مختلف در محیط ویندوز
  • محافظت سیستم در برابر ویروس‌ها

مهارت بسیار مهم بعدی که باید یاد بگیرید، همان نرم‌افزاری است که من در حال حاضر در آن فعالیت دارم و این مقاله را در آن می‌نویسم؛ یعنی همان word. از وقتی مردم با این مهارت آشنا شده‌اند، دیگر خبری از اسناد و مدارک کاغذی نیست. خیلی از کارها در word انجام می‌شود و امکانات فوق‌العاده زیادی دارد.

در کنار word، کار با اکسل (excel) را هم یاد می‌گیرید. آموزش excel، کار شما را برای سر و کله زدن با اعداد، جدول‌ها و نمودارها خیلی راحت می‌کند. فرمول‌ها و امکاناتی که در این نرم‌افزار وجود دارد، خیلی از محاسبه‌ها را هم برایتان ساده می‌کند.

مهارت ششم، کار با پاورپوینت (power point) است. power point قابلیت‌های زیادی دارد و به شما کمک می‌کند اطلاعات را مرتب کرده و برای جلسات، سمینارها و کنفرانس‌ها آماده کنید. این نرم‌افزار کاربرد زیادی داشته و یادگیری آن به نفع شما است.

هفتمین و آخرین مهارتی که در آموزش icdl به زبان ساده یاد می‌‌گیرید، اکسس (Access) است. با یادگیری این نرم‌افزار می‌توانید اطلاعات زیادی را مدیریت کنید، گزارش دریافت کرده و کدنویسی نمایید.

Icdl چیست

بهترین روش آموزش Icdl به زبان ساده چیست؟

برای یادگیری مهارت های هفت گانه کامپیوتر، روش‌های مختلفی وجود دارد.

اولین روش این است که از آموزشگاه‌ها کمک بگیرید. آموزشگاه‌ها کلاس‌ها را گروهی برگزار کرده و مهارت‌ها را به صورت عملی به شما آموزش می‌دهند. در عین حال که می‌توانید از مزایای این کلاس‌ها استفاده کنید، ممکن است وقت زیادی از شما بگیرند. در این آموزشگاه‌ها استاد تنها برای شما یک نفر وقت نمی‌گذارد و ممکن است نقاط ضعف‌تان به خوبی برطرف نشود. از طرف دیگر به دلیل سطح متفاوت افراد در کلاس، استاد ممکن است تنها روی نقاط قوت‌تان تمرکز کرده و همین عامل سختگی و کسل بودن کلاس برای‌تان باشد.

روش دیگری که وجود دارد، این است که آموزش icdl رایگان را امتحان کنید. یعنی CD‌های آموزشی تهیه کرده و به صورت خودآموز یاد بگیرید. اما در این روش ممکن است نتوانید آن‌طور که باید کار کنید؛ چون نیاز به یک معلم و استاد دارید. از طرف دیگر خیلی از افراد نیاز به مشوق داشته و نمی‌توانند یک مهارت را به صورت خودآموز یاد بگیرند.

بهترین روش این است که از یک معلم خصوصی رشته کامپیوتر کمک بگیرید. معلم خصوصی همه نکات و موارد مهم را دقیق به شما آموزش می‌دهد، کل وقت خود را به شما اختصاص داده و روی نقاط ضعف شما بیشتر وقت می‌گذارد. علاوه بر این در کلاس تدریس خصوصی کامپیوتر، کلاس به صورت عملی است و خود شما به عنوان شاگرد این حق را دارید که زمان برگزاری کلاس را مشخص کنید. همچنین قیمت کلاس خصوصی نسبت به بازدهی بالایی که دارد، بسیار به‌صرفه و مناسب‌تر از سایر روش‌ها است.

چه کسی بهترین مدرس کامپیوتر برای آموزش Icdl به زبان ساده است؟

برای این که یک مدرس خوب برای تدریس خصوصی icdl پیدا کنید، نیاز به یک موسسه مطمئن و معتبر دارید. تدریس خصوصی حضوری و آنلاین استادبانک، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین موسسات ارائه دهنده خدمات آموزش خصوصی، در کنار شما است تا آموزش icdl به زبان ساده را برای‌تان فراهم کند.

Icdl چیست

چرا استادبانک بهترین مرجع برای انتخاب معلم خصوصی رشته کامپیوتر است؟

استادبانک بهترین مرجع برای آموزش مهارتهای هفتگانه icdl است. شما می‌توانید برای دریافت خدمات تدریس خصوصی حضوری و آنلاین استادبانک، وارد سایت شوید و ثبت درخواست کنید. قیمت کلاس‌های خصوصی استادبانک مناسب است و با توجه به شایستگی اساتید تعیین می‌شود. علاوه بر این پشتیبانی سایت به صورت دائمی وجود دارد و در دسترس شما است. تنها کافیست برای راهنمایی و ثبت درخواست معلم خصوصی با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۵۳۴۳ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

شما می‌توانید رزومه اساتید را در سایت استادبانک مشاهده کرده، نظر شاگردان را خوانده و سوابق تدریس استاد را بررسی کنید. با همه این امکانات در نهایت با دیدی باز، استاد مورد نظرتان را برای تدریس خصوصی نرم افزارهای کامپیوتری انتخاب می‌کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*