رنو کولیوس

تولید رنو کولیوس متوقف نشده و حداقل تا سال 2025 ادامه خواهد داشت

یکی از مدیران ارشد رنو اعلام کرد تولید رنو کولیوس متوقف نشده و این شاسی بلند فرانسوی حداقل تا سال 2025 میلادی تولید خواهد شد.

خبرها حاکی از آن است که رنو هنوز برای شاسی بلند رنو کولیوس جانشینی را در نظر نگرفته و این خودرو حداقل تا سال 2025 همچنان در بازار استرالیا تولید و به بازار عرضه خواهد شد. همچنین حتی نیسان ایکسل تریل که به عنوان زیرساخت دو نسل قبلی کولیوس محسوب می‌شود و قرار است نسل جدید آن به بازار استرالیا عرضه شود نیز جانشین این شاسی بلند فرانسوی نخواهد شد.

تداوم تولید رنو کولیوس سال 2025 

رنو کولیوس

در واقع طبق انتظارات رنو استرالیا، رنو Koleos حداقل تا 2 دیگر همچنان در کره جنوبی نیز تولید خواهد شد تا آسترال هیبریدی، سنیک و مگان E-Tech برقی به عنوان جایگزین آنها آماده عرضه شوند. یکی از مدیران ارشد رنو در این خصوص با اشاره به تداوم تولید کولیوس گفت بدون شک این خودرو را تا سال 2024 به بازار عرضه خواهیم کرد؛ اما اطمینان نداریم که این شاسی بلند پس از سال 2024 نیز به بازار عرضه خواهد شد یا خیر.

رنو کولیوس

با وجود این که کولیوس یک شاسی بلند قدیمی در بازار محسوب می‌شود، اما رنو بر این باور است که طی سال آینده میزان تقاضا برای خرید این خودرو افزایش پیدا کرد؛ چرا که مشتریان برای خرید شاسی بلندهای بزرگ و جدید باید چند ماه منتظر بمانند و در این میان رنو کولیوس با ارزش خرید مناسب خود می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد.

رنو کولیوس

این مدیر ارشد رنو در ادامه بیان کرد رنو کولیوس از ارزش خرید مناسبی نسبت به قیمتی که مشتری می‌پردازد برخوردار بوده و به همین دلیل در سال 2023 می‌تواند آمار فروش بیشتری را به ثبت برساند. وی افزود در حال حاضر بسیاری بر این باورند که برای خرید خودرو باید هزینه‌های زیادی را بیش از ارزش واقعی خودرو بپردازند. در چنین شرایطی تقاضا برای خرید خودروهای با ارزش خوب افزایش پیدا خواهد کرد.

Renault Koleos

گفتنی است رنو برای بازار اروپا توسعه یک شاسی بلند 7 نفره جدید را بر پایه آسترال و نیسان ایکس تریل در دستور کار خود قرار داده که از لحاظ ابعاد در سطح کولیوس فعلی بوده و می‌تواند به جانشین مناسبی برای آن تبدیل شود. البته مدیر رنو اعلام کرد این شرکت فرانسوی در استرالیا برای تولید یک شاسی بلند 7 نفره برنامه‌ای ندارد؛ چرا که توسعه محصولات جدید در دستور کار قرار گرفته و به احتمال زیاد این شاسی بلند 7 نفره به بازار استرالیا راه پیدا نخواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*