تیم ملی ورزش های الکترونیک

همراه اول از تیم ملی ورزش های الکترونیک کشور در مسابقات جهانی 2022 حمایت کرد

همراه اول از تیم ملی ورزش های الکترونیک کشور در مسابقات جهانی 2022 حمایت کرد. این اپراتور با تکیه بر فناوری نسل پنجم خود شرایط رقابت برابر برای بازیکنان ایرانی را فراهم ساخت.

اپراتور همراه اول از بیشترین و بالاترین نرخ مشترکان اینترنت پرسرعت و زیرساخت‌های پهن‌باند در ایران بهره می‌برد و در همین راستا با ظرفیت‌های بالای خود توانست از تیم ملی ورزش های الکترونیک کشور در بازی‌های جهانی ترکیه 2022 حمایت کند.

حمایت همراه اول از تیم ملی ورزش های الکترونیک

اعضای تیم ملی ورزش های الکترونیک کشور در روزهای 16 و 17 مهر 1401 برای انجام بازی‌های گروهی (ایران، عربستان، امارات و پاکستان) روی شبکه پرسرعت از ظرفیت‌های لینک ارتباطی بر پایه شبکه نسل پنجم همراه اول برای انجام بازی Dota2 استفاده کردند. ضمن این که در این رقابت اعضای تیم ملی ورزش های الکترونیک ایران به سیستم‌های رایانه‌ای حرفه‌ای نیز دسترسی داشتند.

بازیکنان در این رقابت در قالب دو تیپ 5 نفره در مقابل یکدیگر به رقابت پرداختند و بازیکنان تیم ملی ایران طی این دور از رقابت‌های گروهی موفق شدند با انتخاب یکی از 115 کاراکتر موجود در سه بخش قدرت، سرعت و هوش به پیروزی برسند. به طور کلی 67 کشور در این دوره از رقابت‌های جهانی حضور داشتند که سرانجام 16 تیم برتر راهی رقابت‌های ترکیه خواهند شد؛ رقابت‌های نهایی در بازه زمانی 20 تا 25 آذر در کشور میزان به شکل حضوری برگزار می‌شود.

همراه اول با توجه به این که در حوزه مطالعات، توسعه و طراحی شبکه نسل پنجم پیشگام بوده و همچنین با توجه به این که رکورد سرعت اینترنت ایران را در اختیار دارد جزو معدود گزینه‌های پیش روی تیم ملی در ایران محسوب می‌شد که با استفاده از لینک پرظرفیت خود شرایط برابری را برای تیم ملی ایران با سایر رقبای جهانی فراهم ساخت.

اپراتور همراه اول در سال 1399 شبکه 5G تجاری خود را راه‌اندازی کرد و همزمان با آن یوزرکیسی را در حوزه گیمینگ و ظرفیت‌های موجود در این عرصه به نمایش گذاشت. در همین راستا به تازگی اعضای تیم ملی کشور توانستند با پتانسیل‌های این اپراتور در شرایط رقابتی برابر با سایر رقبای جهانی از لحاظ کیفیت و پینگ به رقابت بپردازند.

نتایج این دوره از رقابت‌ها حاکی از آن است که به کمک ظرفیت‌های تکنولوژی می‌توان چالش‌های قبلی را برطرف کرد و در حوزه گیمینگ از تیم‌های قدرتمندتری نظیر عربستان سعودی سبقت گرفت.

لازم به ذکر است ورزش الکترونیک (E-Sports) در رده ورزش‌های جهانی قرار دارد و مانند تیم‌های ملی ورزش‌ها شامل مسابقات و مدال می‌شود. در همین راستا توسعه اینترنت نسل پنجم با فراهم کردن پهنای باند بیشتر، سرعت و کیفیت بالاتر به همراه تاخیر کمتر برای برگزاری این مسابقات بهترین شرایط را فراهم آورده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*