دانگ فنگ SX6 مدل 2023

دانگ فنگ SX6 مدل 2023 معرفی شد؛ شاسی بلند جدید چینی با احتمال ورود به ایران

خودروی دانگ فنگ SX6 مدل 2023 بالاخره رونمایی شد. در این مطلب قصد داریم مشخصات کلی این شاسی بلند چینی را مورد بررسی قرار دهیم.

دانگ فنگ یکی از برندهای خودروسازی مطرح چین است که برخی از خودروهای آن در بازار ایران نیز مونتاژ شده‌اند. یکی از محصولات جدید این شرکت، کراس اووری به نام دانگ فنگ SX6 مدل 2023 است که در ادامه قصد داریم نگاهی اجمالی به آن بیندازیم.

نگاهی اجمالی به دانگ فنگ SX6 مدل 2023

دانگ فنگ SX6 مدل 2023

خودروسازهای چینی طی سالیان اخیر سعی و تلاش زیادی کرده‌اند تا کیفیت و کمیت محصولات خود را به سطح شرکت‌های خودروسازی مطرح دنیا برسانند و به همین خاطر خودروهای متعددی راهی بازار ساخته‌اند و البته که توجه ویژه‌ای نیز به کلاس بدنه کراس اوور و شاسی بلندهای لوکس داشته‌اند.

کراس اوور اس ایکس 6 از آن قبیل خودروهایی است که در دو مدل عرضه شده و محدوده قیمتی آن بین 320 تا 350 میلیون تومان است. درون کابین این خودرو نمایشگری مرکزی با ابعاد 9 اینچ تعبیه شده و از دیگر امکانات رفاهی آن می‌توان به چراغ‌های اتوماتیک و تهویه مطبوع مستقل عقب اشاره کرد.

دانگ فنگ SX6 مدل 2023

همچنین دیگر آپشن‌ها و تجهیزات این کراس اوور جدید دانگ فنگ عبارتند از: رادار جلو و عقب، دوربین دنده عقب، شیشه حریم خصوصی سمت عقب و چینش صندلی 2+2+3. در قسمت مشخصات فنی باید به پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی اشاره کرد که در هر دو مدل یکسان است و می‌تواند حداکثر قدرت 120 اسب بخار و گشتاور 151 نیوتن‌متر را تولید کند. نیروی محرکه در این خودرو از طریق گیربکس 5 سرعته دستی به محور جلو منتقل خواهد شد.