آنر X40 GT

گوشی آنر X40 GT به همراه آنر پلی 6C رسما معرفی شد

گوشی آنر X40 GT محصولی میان رده و قدرتمند است که از تراشه اسنپدراگون 888 استفاده می‌کند. از سوی دیگر، آنر پلی 6C هم با تراشه اسنپدراگون 480 پلاس، محصولی اقتصادی و جذاب به شمار می‌رود.

کمپانی Honor امروز از چند محصول جدید در چین رونمایی کرد. در میان آن‌ها، آنر X40 GT مجهز به تراشه اسنپدراگون 888 و آنر پلی 6C مجهز به تراشه اسنپدراگون 480 پلاس، گوشی‌های درخور توجهی هستند.

در ادامه، در گجت نیوز به معرفی مختصر این گوشی‌های جدید آنر خواهیم پرداخت.

آنر X40 GT؛ میان‌رده‌ای توانمند از Honor

آنر X40 GT

گوشی Honor X40 GT صفحه نمایشی 6.81 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس دارد که از پانل‌های IPS LCD با نرخ رفرش 144 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمس 480 هرتزی بهره می‌برد. این محصول جدید آنر همچنین از سیستم خنک‌کننده هشت لایه‌ای و فوق‌العاده گرافیتی استفاده می‌کند که قادر است دمای سطح گوشی را حدودا یک درجه سانتیگراد کاهش دهد.

آنر ایکس 40 جی تی از تراشه‌های قدرتمند اما قدیمی اسنپدراگون 888 استفاده کرده و در نسخه‌های مختلف، هشت یا دوازده گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در قسمت پشت این میان رده قدرتمند، شاهد قرار گرفتن ماژول دوربین سه‌گانه هستیم که متشکل از یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار یک حسگر دو مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور دو مگاپیکسلی تشخیص عمق است. بعلاوه، رزولوشن دوربین سلفی هم 16 مگاپیکسل خواهد بود.

آنر X40 GT

در این میان، ظرفیت باتری آنر X40 GT برابر با 4800 میلی آمپر ساعت است و شارژ سریع آن با توان 66 وات انجام می‌شود. این گوشی به طور پیش‌فرض به سیستم عامل اندروید 12 مجهز بوده و رابط کاربری Magic UI 6.1 بر روی آن نصب است.

آنر گوشی جدیدش را در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و مشکی مسابقه‌ای رونمایی کرده و قیمت آن‌ها در نسخه پایه با 8 گیگ رم و 256 گیگ حافظه را 290 دلار اعلام کرده است. همچنین نسخه 12/256 این گوشی هم 332 دلار قیمت دارد.

آنر پلی 6C؛ میان رده‌ای اقتصادی و باامکانات

آنر پلی 6C

گوشی Honor Play 6C جدیدترین محصول اقتصادی آنر است که قابلیت‌های درخور توجهی را با قیمتی مناسب در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد.

صفحه نمایش این گوشی 6.5 اینچی بوده و رزولوشن HD+ دارد. این صفحه نمایش نرخ رفرش 90 هرتزی داشته و حفره قطره‌ای شکل بالای صفحه نمایش آن، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. این گوشی میان رده همچنین به تراشه اسنپدراگون 480 پلاس کوالکام مجهز است و شش یا هشت گیگابایت رم دارد. علاوه بر این، ظرفیت حافظه داخلی این گوشی نیز 128 گیگ است که توسط درگاه کارت حافظه قابل ارتقا خواهد بود.

ماژول دوربین آنر پلی 6C دوگانه است و در آن شاهد تعبیه یک حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی و یک حسگر عمق دو مگاپیکسلی هستیم.

در بخش نرم افزاری، میان رده اقتصادی جدید Honor از اندروید 12 و رابط کاربری Magic UI 5.0 بهره می‌برد. همچنین ظرفیت باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعتی بوده و از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می‌کند.

آنر پلی 6C

علاوه بر این، Honor Play 6C به حسگر اثر انگشت هم مجهز است. این حسگر در قسمت کناری گوشی قرار گرفته و با کلید پاور ادغام شده است. در این میان، جک 3.5 میلیمتری هدفون هم دیگر قابلیت این گوشی به شمار می‌رود.

آنر پلی 6 سی در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و آبی روانه بازار شده و در نسخه پایه با 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی، قیمتی 153 دلاری دارد. علاوه بر این، مدل 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی این گوشی هم با قیمت 180 دلار به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*