هواوی P60

هواوی P60 با قدرتمندترین چیپست کوالکام در راه است

گوشی‌های سری هواوی P60 به زودی وارد بازار خواهند شد. گفته می‌شود این خانواده از قدرتمندترین چیپست کوالکام، اسنپدراگون ۸ نسل ۲ قدرت خواهند گرفت.

گرچه گوشی‌های سری میت ۵۰ هواوی دو سال بعد از معرفی وارد بازار شدند، اما عملکرد بسیار خوبی در فروش داشتند. مجموع گوشی‌های فروخته شده این خانواده به ۱۰ میلیون نسخه می‌رسد. همین امر تمایل هواوی برای سرعت بخشیدن به عرضه نسل بعدی این گوشی‌ها را برانگیخته است. انتظار می‌رود سری هواوی P60، گوشی‌های پرفروش بعدی این کمپانی باشند. بر اساس گزارش‌های قبلی، این دستگاه اوایل ماه مارس سال آینده (اسفند یا فروردین ۱۴۰۲) معرفی خواهد شد.

با قضاوت بر جزئیاتی که از آخرین افشاگری‌ها به دست آمده، گوشی‌های این سری بروزرسانی‌های زیادی خواهند داشت. به طور مثال فناوری دوربین با دیافراگم متغیر که برای نخستین بار با سری میت ۵۰ معرفی شد را ارتقا می‌دهد. علاوه بر این، گوشی‌های جدید هواوی با یک دوربین تله فوتو جدید ۶۴ مگاپیکسلی عرضه خواهند شد.

اخباری شنیده می‌شود که ادعا می‌کنند سری پی ۶۰ هواوی با یک رنگ آبی جدید عرضه خواهند شد. رندرهای به بیرون درز کرده نشان می‌دهد که قاب پشتی آن‌ها مثل نسل قبلی همچنان از دو حلقه برای میزبانی از دوربین‌ها استفاده می‌کند. در مجموع سه سنسور دوربین روی قاب پشتی آن است که شامل ۲ سنسور بزرگ و ۱ سنسور کوچک‌تر می شود. همچنین در حالی که چیپست پرچمدار معرفی نشده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ زیر قاب این گوشی حکمرانی می‌کند، خبری از شبکه 5G نیست و فقط اینترنت 4G را ارائه می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*