نسل اول آیفون اپل

اگر نسل اول آیفون اپل را با جعبه پلمپ دارید، اکنون ۳۰ هزار دلار قیمتش است!

پیش‌بینی می‌شود که یک دستگاه پلمپ و مهر و موم از نسل اول آیفون اپل، طی مزایده فردا در حراجی LCG با قیمت حداقل 30 هزار دلار فروخته شود.

یک دستگاه آیفون 2007 آکبند و پلمپ در بسته‌بندی اصلی خود به حراج گذاشته شده و بر اساس گمانه‌زنی‌ها، انتظار می‌رود که با قیمت 30000 دلار یا بیشتر به فروش برسد. نمونه آکبند نسل اول آیفون اپل، در خلال رویداد پاییزه حراجی موسسه LCG، در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) به مزایده گذاشته می‌شود. از روز پنجشنبه هفته گذشته تاکنون، 14 پیشنهاد خرید با قیمت اولیه 2500 دلار برای خرید نمونه پلمپ نسل اول آیفون اپل ارائه شده که بالاترین پیشنهاد به 8633 دلار می‌رسد.

آیفون 1

با این حال، موسسه LCG قیمت پیشنهادی خود برای فروش این آیفون را در محدوده 30 هزار دلار یا بالاتر تعیین کرده است. اگرچه هنوز مشخص نیست که این رقم بر چه مبنایی انتخاب شده است. با توجه به روند حراج، این احتمال وجود دارد که قیمت اعلامی از محدوده فوق فراتر رفته و این دستگاه نوستالژیک با قیمتی غیرمنتظره فروخته شود.

این گوشی موبایل، نسل اول آیفون اپل محسوب می‌شود که دارای جعبه پلمپ و مهر و موم شده بوده و فاقد برچسب بسته‌بندی، فروشگاه یا حمل‌ونقل است. هم‌چنین بارکدها و اطلاعات نظارتی آن نیز در پشت جعبه قابل رویت بوده و محو نشده‌اند. این دستگاه یک مدل 8 گیگابایتی است که در زمان عرضه 599 دلار قیمت داشت. کاربران می‌توانند تا حداکثر فردا ظهر، قیمت پیشنهادی خود را برای خرید این دستگاه ارائه داده و هم‌چنین این رویداد را از طریق وب‌سایت حراجی LCG تماشا کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*