سبقت کاردانو از اتریوم

سبقت کاردانو از اتریوم در بازار ارز دیجیتال؟

یک اینفلوئنسر فعال در حوزه ارز دیجیتال، پیش‌بینی کرد که کاردانو (Cardano) با سبقت گرفتن از اتریوم (Ethereum)، ارزش بازار بیشتری پیدا خواهد کرد.

«بن آرمسترانگ» ملقب به BitBoy با انتشار یک توییت، ادعای سبقت گرفتن مارکت کپ کاردانو از اتریوم را مطرح کرد. به نظر این چهره‌ی مطرح دنیای کریپتو، وقوع چنین اتفاقی تا 6 سال آینده، واقع‌گرایانه است. این پیش‌بینی، با استقبال افراد خوش‌بین کامیونیتی Cardano روبه‌رو شد؛ اما مورد تمسخر اهالی Ethereum قرار گرفت.

سبقت کاردانو از اتریوم

ارزش بازار کاردانو که در ابتدا با نام «اتریوم ژاپنی» شناخته می‌شد، هم‌اکنون حدود 12.5 میلیارد دلار است و فاصله زیادی با اتریوم 156 میلیارد دلاری دارد. این در حالی است که دومین ارز دیجیتال بزرگ دنیا، در دوران اوج خود حتی به ارزش نیم تریلیون دلار هم رسید.

البته این اینفلوئنسر در دنیای ارز دیجیتال، چندان هم خوشنام نیست و شاید بهتر باشد زیاد روی پیش‌بینی او حساب نکنید. اخیرا آرمسترانگ پس از آنکه توسط یک یوتیوبر دیگر، به تبلیغ پروژه‌های متقلبانه کریپتو متهم شد، از او شکایت کرد. این اقدام، یک آبروریزی بزرگ برای او بود و پس از مواجهه با موج انتقادها، ناگزیر شکایت خود را پس گرفت.

ناگفته نماند که عملکرد توکن ADA (کاردانو) به طور معنی‌داری ضعیف‌تر از اتریوم بوده و کاهش ارزش بیش از 25 درصدی را تجربه کرده است. پس از این الگوی نزولی، حالا هم خطر یک افت 30 درصدی دیگر را احساس می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*