7 گوشی هوشمندی که بیشتر از پولی که بابتشان می‌دهید ارزش دارند

7 گوشی هوشمندی که بیشتر از پولی که بابتشان می‌دهید ارزش دارند

در اینجا به معرفی ۷ گوشی هوشمند اندرویدی می‌پردازیم که ارزش بسیار بالاتری از پولی که بابتشان پرداخت می‌کنید دارند و انتخاب ایده‌آلی برای خرید هستند.

اگر به دنبال گوشی های هوشمندی هستید که ارزش بالاتری نسبت به قیمتشان دارند و امکانات یا ویژگی‌های بیشتری از آنچه که باید را ارائه می‌کنند، ما در اینجا پیشنهادهایی برای شما داریم که در نهایت باعث می‌شود با پول کمتر، صاحب یک گوشی بهتر شوید.

برای اینکه مطمئن شوید گوشی شما از هر نظر بهتری انتخاب ممکن است، به همین خاطر ما محصولاتی از برندهای مختلف را گلچین کرده‌ایم.

سامسونگ گلکسی M52 5G

سامسونگ گلکسی M52 5G - گوشی با ارزش بیشتر

گلکسی ام ۵۲ فایوجی یک گوشی هوشمند کامل از هر نظر است و هیچ کم و کاستی ندارد. اگر به دنبال خرید گوشی هوشمندی با عملکرد عالی، نمایشگری با نرخ رفرش سریع، اتصال 5G و عمر باتری مناسب (با پشتیبانی از سوپر فست شارژ) هستید، گوشی گلکسی M52 5G سامسونگ انتخاب بسیار خوبی است. مهم‌تر از همه اینکه گوشی سامسونگ رابط کاربری One UI که بهترین پوسته سفارشی اندرویدی است را هم ارائه می‌کند.

اما اگر به چنین امکاناتی نیاز دارید ولی اینترنت 5G برایتان کارایی ندارد، می‌توانید نسخه معمولی این گوشی را تهیه کنید. عملکرد این گوشی برای انجام اکثر وظایف (حتی اجرای بازی‌ها) مناسب است، نمایشگر بسیار خوبی دارد (گرچه به جای نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی، نرخ پایین‌تر ۹۰ هرتزی دارد)، از اسپیکرهای استریو برخوردار است، برای امنیت بیشتر به گواهی ضد آب و گردوغبار مجهز شده و سه بروزرسانی بزرگ اندرویدی را دریافت خواهد کرد.

پوکو F3

پوکو F3 - گوشی با ارزش بیشتر

پوکو F3 – یک گوشی جذاب با ارزش بیشتر از قیمتش

پوکو F3 موبایلی است که علیرغم قیمت بسیار مناسبش، از نظر امکانات در رده بالایی قرار می‌گیرد. در قلب تپنده این گوشی چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ حضور دارد، رم آن ۸ گیگابایتی است و تا ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی را ارائه می‌کند. این گوشی از اینترنت 5G نیز پشتیبانی می‌کند و به فناوری خنک‌کننده LiquidCool 1.0 Plus مجهز است که در همه حال حتی هنگام بازی کردن هم گوشی شما را خنک نگه می‌دارد.

به این‌ها باید یک نمایشگر AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و همینطور پخش صوتی Hi-Res Dolby Atmos را اضافه کرد. کیفیت ساخت و طراحی این گوشی بسیار عالی است و عمر باتری آن می‌تواند حداقل یک روز کامل را دوام بیاورد.

وان پلاس نورد CE 5G

وان پلاس نورد CE 5G - گوشی با ارزش بیشتر

این یک گوشی با قیمت عالی است که یک نمایشگر AMOLED فول اچ‌دی با نرخ رفرش ۹۰ هرتزی را ارائه می‌کند که روشنایی، شفافیت و زوایای دید فوق‌العاده‌ای دارد. علاوه بر این، عملکرد فنی آن هم به لطف چیپست اسنپدراگون 750G 5G و تا ۱۲ گیگابایت رم بسیار عالی است. در پشت این گوشی دوربین سه‌گانه‌ای با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی حضور دارد که می‌توانید با آن عکس‌های زیبایی را ثبت کنید، در حالی که حافظه داخلی گوشی تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقا پیدا می‌کند.

این گوشی از فست شارژ ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند که می‌تواند باتری ۴،۵۰۰ میلی آمپر ساعتی آن را در عرض ۴۵ دقیقه شارژ‌ کامل کند تا یک روز کامل از آن استفاده کنید.

شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو

شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو - گوشی با ارزش بیشتر

این گوشی علیرغم امکانات خوبی که دارد، با قیمت مقرون به صرفه‌ای عرضه می‌شود. این دیوایس به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی مجهز است که کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد. شیائومی برای عکاسی، دوربین چهارگانه ۱۰۸ مگاپیکسلی با فناوری ادغام پیکسل ۴ در ۱ و لرزشگیر اپتیکال تصویر را روی قاب پشتی این گوشی تعبیه کرده است.

اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی که به نقاط قوت آن برای فروش تبدیل شده، یک باتری بزرگ ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که با توان ۶۷ واتی در کمتر از ۳۰ دقیقه شارژ کامل می‌شود. پشتیبانی از اینترنت 5G، کیت NFC، اسپیکرهای استریو، مقاومت در برابر پاشش آب و بسیاری از امکانات دیگر را هم باید به این‌ها اضافه کرد. اما علاوه بر همه این ویژگی‌ها، شیائومی از یک قاب شیشه‌ای زیبا روی بدنه این دستگاه استفاده کرده که در دست گرفتن آن حس خوبی به کاربر می‌دهد.

گوگل پیکسل ۶

گوگل پیکسل ۶

اگر چه این گوشی هم قیمت با دیگر اعضای این لیست نیست، ولی به شما اجازه می‌دهد با قیمتی کمتر از ۵۰۰ دلار بتوانید صاحب یک گوشی بالارده شوید. گوگل برای این گوشی یک چیپست سفارشی را طراحی کرده است، ۵ سال بروزرسانی‌های امنیتی را برای آن ارسال می‌کند و زودتر از هر گوشی دیگری، بروزرسانی‌های اندرویدی را صاحبان گوشی Pixel 6 دریافت می‌کنند. علاوه بر این از فست شارژ پشتیبانی می‌کند و شارژدهی طولانی دارد.

اما یکی دیگر از امکاناتی که باعث متمایز شدن آن نسبت به دیگر گوشی‌های این فهرست شده، پشتیبانی آن از فناوری شارژ بی‌سیم است. این گوشی با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی پشتی خودش عکس‌های بسیار خوبی را ثبت می‌کند. علاوه بر این از اینترنت 5G نیز پشتیبانی می‌کند.

ایسوس زنفون ۹

ایسوس زنفون ۹ - گوشی با ارزش بیشتر

ایسوس زنفون ۹ – یک گوشی عالی با ارزش بیشتر از قیمتش

امسال، ایسوس از یک گوشی عالی برای کاربرانی که به گوشی‌های سایز کوچک علاقه‌مند هستند رونمایی کرد. گوشی زنفون ۹ به یک نمایشگر ۵.۹ اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی مجهز شده است. نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی داشته و نسبت ابعاد تصویر به بدنه بسیار خوبی را به لطف حاشیه‌های باریک دور صفحه ارائه می‌کند. بدنه این گوشی بالارده بسیار زیبا و شیک است و به چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام تجهیز شده است.

به این باید ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 3.1 را هم اضافه کرد. در پشت قاب این گوشی ۶۵۰ دلاری دو دوربین بزرگ قرار گرفته است. یک سیستم لرزشگیر تصویر اپتیکال شش جهته با عملکرد شبیه به گیمبال وظیفه دارد لرزش‌های دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی را بگیرد.

اوپو رینو ۸ پرو

اوپو رینو ۸ پرو

اوپو رینو ۸ پرو یک گوشی خوب نسبت به قیمتش است. به لطف پردازنده قدرتمند، عمر باتری طولانی، نمایشگر جذاب و شارژ سریع، گوشی Oppo Reno 8 Pro یک انتخاب عالی برای گیمرها است. از نظر ظاهری نیز یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار محسوب می‌شود. سازنده می‌گوید به لطف فناوری فست شارژ ۸۰ واتی، این گوشی در عرض تنها ۳۰ دقیقه شارژ کامل می‌شود. همچنین تضمین می‌کند که باتری آن با این سرعت شارژ، هیچ آسیبی نخواهد دید.