تماشا کنید : اندروید ۶ مارشمالو بر روی گلکس نوت ۴ !

بر اساس اسکریت شات ها و ویدیویی که به تازگی منتشر شده است ، به نظر می رسد که سامسونگ اندروید ۶ مارشمالو را زودتر از گلکسی نوت ۵ ، برای نسل قبلی آن یعنی گلکسی نوت ۴ آماده کرده است.یکی از نویسندگان سایت Napidroid در مجارستان این آپدیت را اکنون بر روی گوشی خود دارد !

galaxy-note-4-android-6این مسئله کمی عجیب و غریب و دور از انتظار به نظر می‌رسد؛ چراکه هنوز برخی از پرچم‌داران جدید سامسونگ نیز این آپدیت را دریافت نکرده‌اند. از سوی دیگر هم گزارش‌هایی که پیش از این منتشر شده بودند، همگی بر این موضوع تأکید داشتند که گلکسی نوت ۴ در فوریه سال ۲۰۱۶ این آپدیت را دریافت خواهد کرد آن هم بعد از گوشی‌هایی چون گلکسی نوت ۵، اس ۶ اج پلاس، گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج.

بر اساس آنچه که از تصاویر و ویدیوی منتشر شده و البته گفته‌های این شخص از این آپدیت مشخص است، این بروزرسانی ویژگی‌های جدیدی را هم با خود به ارمغان آورده که مهم‌ترین آن، ویژگی Screen off memo است که کاربر را قادر می‌سازد، با درآوردن قلم S Pen بدون فوت وقت به نوت برداری خود و نوشتن بپردازد. همچنین آپدیت جدید منوی جدید Air Command را هم که در گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس وجود دارد را به نوت ۴ آورده است. از دیگر تغییرات این آپدیت جدید می‌توان به آیکون‌های تازه، رابط‌ کاربری سریع و انیمیشن‌های روانتر نیز اشاره کرد.

 

اگر آپدیت اندروید ۶ مارشمالو برای گلکسی نوت ۴ پیش از سایر پرچم‌داران جدید سامسونگ در مقیاس جهانی منتشر شود، در نوع خود جالب توجه بوده و برای یافتن علت این موضوع باید به بررسی جنبه‌های مختلف این سیاست سامسونگ پرداخت.

در ادامه اسکرین شات ها و ویدیویی از اجرای اندروید ۶ مارشمالو بر روی گلکس نوت ۴ را تماشا خواهید کرد :

منابع: gsmarena & phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*