خودروهای کیا، هیوندای و میتسوبیشی

خودروهای کیا، هیوندای و میتسوبیشی در مسیر ورود به ایران

شنیده‌ها حاکی از این است که خودروهای کیا، هیوندای و میتسوبیشی در مسیر ورود به ایران قرار دارند. آیا محصولات این شرکت‌ها وارد بازار خواهند شد؟

شاید بتوان گفت صنعت خودروی ایران در مقطع کنونی به واردات خودرو به عنوان گزینه‌ای تأثیرگذار نیاز دارد. امیدواریم که ورود خودروهای خارجی بتواند کمی قیمت‌ها را تعدیل و نیاز و تقاضای مشتریان را برطرف کند. طی روزها و هفته‌های اخیر اخبار زیادی پیرامون واردات خودرو منتشر شده که در گجت نیوز پوشش کامل داده شده است.

خودروهای کیا، هیوندای و میتسوبیشی در راه بازار ایران

خودروهای کیا، هیوندای و میتسوبیشی

روز گذشته سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد معلوم نیست چه زمانی خودرو به کشور وارد خواهد شد و این در حالی است که در هفته جاری تاریخ دقیق ورود خودروهای خارجی آبان ماه اعلام شده بود. به تازگی گفته شده سه خودروساز معروف آسیایی در صف واردات قرار گرفته‌اند و همه چیز مهیا است تا نسل جدید محصولات خارجی وارد بازار شوند.

از جمله خودروسازانی که تأییدیه ورود محصولات آنها صادر شده می‌توان به هیوندای، کیا و میتسوبیشی اشاره کرد. وزارت صمت ورود محصولات این شرکت را تأیید کرده است. از بین خودروسازان مذکور می توان به هیوندای و میتسوبیشی امیدوارتر بود، چرا که اقداماتی در جهت واردات انجام داده‌اند. البته برای کمپانی کیا نیز نام یک شرکت جدید ثبت شده است.

خودروهای کیا، هیوندای و میتسوبیشی

گفته شده 10 مدل خودروی جدید قرار است از این سه برند وارد کشور شود که به لحاظ قیمتی در زمره خودروهای اقتصادی بازار قرار می‌گیرند. گفته می‌شود هیوندای تصمیم‌های جدی‌تری برای ورود به بازار ایران دارد. البته همچنان ورود خودروهای این سه شرکت 100 درصد تأیید نشده‌اند، ولی احتمالا از زمستان سال جاری اولین محموله خودروهای وارداتی به گمرک ایران می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*