جیپ اونجر

جیپ اونجر ، کراس اوور جذاب و جوان پسند برقی معرفی شد + عکس

جیپ اونجر معرفی شد. این کراس اوور جذاب و جوان پسند برقی از پیشرانه 300 اسب بخاری بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا خواهیم شد.

شرکت جیپ از کراس اوور اونجر تمام برقی پرده برداشت. این خودرو که در سال 2025 میلادی به بازار اروپا و آسیا راه پیدا خواهد کرد بخشی از همکاری فنی و تجاری میان خودروسازان گروه استلانتیس محسوب می‌شود. جیپ اونجر از توانایی‌های فنی مناسبی برای رانندگی آفرود بهره می‌برد و جایگزین مناسبی برای برای جیپ رنگید خواهد بود. ضمن این که جیپ تولید واگونیر برقی با قدرت 600 اسب بخار و شاسی بلند آفرودی راکون را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

مشخصات جیپ اونجر 

جیپ اونجر

اونجر بر پایه پلتفرم برقی استلانتیس ECMP توسعه پیدا کرده است؛ پلتفرمی که اوپل موکا و دی اس 3 کراس‌بک نیز از آن بهره می‌برند. جیپ به واسطه این پلتفرم توانسته ارتفاع کراس اوور برقی اونجر از سطح زمین را افزایش دهد. به طور کلی این محصول جیپ با طراحی جذاب و جوان‌پسند می‌تواند نگاه‌های بسیاری را به خود جلب کند.

جیپ اونجر

جیپ اونجر در مدل پایه به باتری 54 کیلووات ساعتی مجهز شده که طبق استاندارد WLTP می‌توانند مسافت حدود 400 کیلومتری را طی کند. جیپ اعلام کرد این خودرو در سفرهای بین شهری با یک بار شارژ قادر است مسافت حدود 550 کیلومتر را بپیماید. باتری‌های این کراس اوور برقی با شارژرهای 100 کیلوواتی DC که در آمریکا و اروپا وجود دارند ظرف مدت 24 دقیقه از 20 تا 80 درصد شارژ خواهند شد.

جیپ اونجر

این کراس اوور برقی در مدل‌های تک موتوره و دو موتوره تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل روانه بازار خواهد شد که هر پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 154 اسب بخار و گشتاور 260 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرتمندترین مدل این خودروی برقی نیز قدرتی برابر با 300 اسب بخار را به همراه دارد. جیپ اونجر به احتمال زیاد با قیمت 40 تا 50 هزار دلار به فروش خواهد رسید تا به رقیب مدل پایه شورولت بلیزر EV تبدیل شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*