آیفون تاشو اپل

آیفون تاشو اپل، گران‌ترین گوشی بازار می‌شود

گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کند، آیفون تاشو اپل در صورت عرضه گران‌ترین گوشی بازار خواهد بود و از گلکسی زد فولد ۴ نیز قیمت بالاتری دارد.

کمپانی CCS Insight که با اکثر غول‌های فناوری در ارتباط است، پیش‌بینی می‌کند که آیفون تاشو اپل تا پیش از سال ۲۰۲۵ عرضه نخواهد شد و قیمتی حدود ۲،۵۰۰ دلار خواهد داشت. این کمپانی همچنین مدعی شده که آیپد تاشو اپل نیز انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۴ وارد بازار شود. این گزارش مهر تأییدی بر گزارش‌های قبلی است که توسط راس یانگ، تحلیلگر حوزه نمایشگرها و مینگ-چی کو، تحلیلگر کمپانی اپل منتشر شده بودند.

اپل رویکرد همیشگی خودش را در مورد فناوری‌های پیشرفته ادامه می‌دهد. عقب می‌نشیند و تماشا می‌کند، اجازه می‌دهد آزمون و خطای شرکت‌های دیگر تمام شود و وقتی مطمئن شد می‌تواند چیزی بسازد که بهتر از رقبا است، دست به کار می شود.

بیشتر بخوانید:

اپل از ال‌جی و سامسونگ خواسته یک نمایشگر بی‌نقص برای آیفون تاشو بسازند

سامسونگ با عرضه نخستین مدل از گوشی تاشو گلکسی فولد خودش ثابت کرد و شهامت خطر کردن را دارد. اما در حالی که پیش‌فروش خوبی را تجربه کرد، تنها ۴۸ ساعت پس از عرضه، مشکلات مهمی در آن توسط منتقدان مطرح شد. به همین خاطر سامسونگ پیش‌فروش‌ها را لغو کرد و عرضه گوشی را هم به تعویق انداخت. این گوشی در نهایت عرضه شد، اما به آبروی سامسونگ خدشه وارد کرد.

راس یانگ، تحلیلگر حوزه نمایشگرها اوایل سال ۲۰۲۲ عنوان کرد که هیچ نشانه‌ای از اینکه تأمین‌کنندگان در حال کار روی آیفون تاشو اپل هستند وجود ندارد؛ بنابراین بعید است حداقل تا پیش از سال ۲۰۲۵ چنین محصولی را در بازار ببینیم. این گزارش توسط مینگ-چی کو، تحلیلگر ارشد اپل نیز تأیید شد. او کسی است که اولین آیپد تاشو را هم پیش‌بینی کرده است.

آیفون تاشو اپل دقیقاً چه شکلی است؟

اما سوالات مهمی در مورد اینکه اپل چه برنامه‌ای با گوشی تاشو خودش دارد، هنوز بی پاسخ هستند. اول اینکه اپل چه مدل گوشی تاشویی را طراحی خواهد کرد. یک آیفون که به یک آیپد تبدیل می‌شود؟ یا یک گوشی تاشو شبیه موتورولا ریزر و گلکسی زد فلیپ سامسونگ را طراحی می‌کند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*