موتورسیکلت DS200

موتورسیکلت DS200 گروه بهمن رونمایی شد

موتورسیکلت DS200 گروه بهمن در نمایشگاه حمل و نقل تهران رونمایی شد. در ادامه با موتورسیکلت جدید شرکت ایران دوچرخ آشنا خواهیم شد.

آرمان موسوی، مدیرعامل ایران دوچرخ از گروه بهمن در نمایشگاه حمل و نقل تهران عنوان کرد به دلیل این که 43 شرکت در بازار موتورسیکلت ایران حدود 150 محصول را به مشتریان عرضه می‌کنند، این بازار بسیار رقابتی شده است. در همین راستا ایران دوچرخ به عنوان قدیمی‌ترین تولیدکننده موتورسیکلت در ایران تصمیم گرفت تا برای رقابت بهتر موتورسیکلت DS200 با موتور تک سیلندر 200 سی‌سی را در این نمایشگاه معرفی کند.

ویژگی‌های موتورسیکلت DS200 گروه بهمن

موتورسیکلت DS200

مدیرعامل ایران دوچرخ در ادامه گفته‌های خود بیان کرد این موتورسیکلت از امکانات متعددی چون پورت شارژ یو اس بی، استارت دکمه‌ای و کمک‌های تنظیم‌شونده عقب بهره می‌برد. وی با اعلام این که در آینده نزدیک 4 موتور برقی را نیز روانه بازار خواهیم کرد، گفت بدنه این موتورها طراحی و تولید شده است. البته یکی از این 4 موتور برقی جزو موتورسیکلت‌های کار بوده و به همین دلیل سرویس‌های خدماتی نیز می‌توانند از آنها استفاده کنند.

موتورسیکلت DS200

گفتنی است شرکت ایران دوچرخ دو موتور چهار چرخ ATV با حجم موتور 500 و 800 سی‌سی را نیز در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشت. ضمن این که عرضه موتور چهارچرخ ATV با حجم موتور 200 و 250 سی‌سی نیز در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.