ایران خودرو دیزل

نگاهی به غرفه ایران خودرو دیزل در نمایشگاه حمل و نقل 1401

ایران خودرو دیزل با دست پر به نمایشگاه حمل و نقل 1401 آمد. در این نمایشگاه محصولاتی چون پیکاپ فوتون تونلند فیس لیفت، اتوبوس آتروس e برقی، آتروس دیزلی و کامیون کشنده آتامان به معرض نمایش درآمدند.

ایران خودرو دیزل به عنوان زیرمجموعه گروه صنعتی ایران خودرو محصولات جدید خود را با هدف نشان دادن مزیت استفاده از آنها در سیستم‌های حمل و نقل، عمران و توسعه خدمات شهری در نمایشگاه حمل و نقل 1401 به معرض نمایش درآورد. هجدهمین دوره نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری طی بازه 27 تا 30 مهر 1401 در شهر آفتاب برگزار شد.

حضور ایران خودرو دیزل در نمایشگاه حمل و نقل

ایران خودرو دیزل

ایران خودرو دیزل در این نمایشگاه محصولاتی چون اتوبوس آتروس e برقی، آتروس دیزلی، پیکاپ فوتون تونلند فیس لیفت در مدل بنزینی و دیزلی، ون وانا تاکسیرانی، کامیونت آترین پلاس، کامیون کشنده آتامان و کامیون کشنده فوتون آیومان H5 را به معرض نمایش گذاشت.

ایران خودرو دیزل

این خودروساز برای عبور از شرایط بحرانی خود افزایش تولید را در دستور کار خود قرار داد و در این حوزه نیز موفق ظاهر شده است. این خودروساز در سال 1400 نسبت به سال 1399 حدود 90 درصد و نسبت به سال 1398 حدود 4 برابر تولید خود را افزایش داده است. علاوه بر این، این شرکت در حال حاضر در سال 1401 تا پایان شهریورماه در حالی که حدود 6 ماه تا پایان سال باقی مانده توانست رکورد تولید خود در سال گذشته را بشکند.

ایران خودرو دیزل

این خودروساز در آبان ماه خط تولید کامیونت خود را نیز راه‌اندازی خواهد کرد که به همراه افزایش تولید کامیون کشنده‌های فوتون آیومان H5 و آتامان می‌تواند به تیراژ 25 هزار دستگاهی که برای سال 1401 هدف‌گذاری کرده بود دست پیدا کند.

Iran Khodro Diesel

ایران خودرو دیزل در کنار افزایش تیراژ محصولات خود به موضوع کیفیت نیز توجه داشته و بیش از 75 درصد از محصولات این شرکت در حال حاضر از 4 ستاره کیفی بهره می‌برند. همچنین 70 درصد از محصولات ایران خودرو تیز تولید داخل بوده و 30 درصد آن به شکل CKD تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

گفتنی است این خودروساز طی سال‌های اخیر محصولات جدیدی چون اتوبوس آتروس برقی، پیکاپ فوتون تونلند نیوفیس بنزینی و دیزلی، کامیون آترین پلاس، کامیون کشنده آتامان و کامیون کشنده فوتون آیومان H5 را معرفی کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*