چری کیو کیو ووجی پرو

با چری کیو کیو ووجی پرو آشنا شوید؛ یک خودروی جمع و جور، ارزان و کم اشتها

چری کیو کیو ووجی پرو معرفی شد. این خودرو برقی از طراحی جمع‌وجور و قیمت ارزانی برخوردار است. در ادامه با مشخصات و امکانات این هاچ بک دودر برقی آشنا خواهیم شد.

چری اخیرا از یک هاچ بک برقی جدید با نام کیو کیو ووجی پرو پرده برداشت که با ابعاد کوچک خود برای شهرهای شلوغ گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این خودرو برقی از طراحی جمع‌وجور و قیمت ارزانی برخوردار است.

معرفی چری کیو کیو ووجی پرو

بخش طراحی

چری کیو کیو ووجی پرو

در نمای جلوی چری کیو کیو ووجی پرو چراغ‌های خشن و تیز به همراه دی‌لایت‌های عمودی به چشم می‌خورند. این خودرو به دلیل ماهیت الکتریکی بودن خود فاقد جلوپنجره سنتی بوده و به همین دلیل طراحان در بخش مرکزی سپر یک طرح به شکل جلوپنجره را برای این خودرو در نظر گرفتند.

چری کیو کیو ووجی پرو

طراحان با مشکی کردن آینه‌ها، سقف و ستون‌ها توانستند حالتی اسپرت را در این هاچ بک برقی به وجود آورند. ضمن این که این خودرو از رینگ‌های 16 اینچی نیز بهره می‌برد. به طور کلی چری کیو کیو ووجی پرو دارای 3402 میلی‌متر طول، 1680 میلی‌متر عرض، 1550 میلی‌متر ارتفاع و 2160 میلی‌متر فاصله محوری است که چنین ابعادی آن را در ردیف هاچ بک‌های جمع‌وجور قرار می‌دهد.

چری کیو کیو ووجی پرو

طراحان برای کابین نیز یک نمایشگر بزرگ را در مرکز داشبورد نصب کردند که می‌توان با آن تمام تنظیمات خودرو را انجام داد. غربیلک فرمان در بخش بالا و پایین همانند محصولات جدید پژو از طرح کات بهره می‌برد و لبه‌های آن نیز با عناصری به رنگ نارنجی همانند بخش‌های بیرونی خودرو تزئین شده‌اند.

امکانات ایمنی و رفاهی

چری کیو کیو ووجی پرو

از امکانات ایمنی و رفاهی کیو کیو ووجی پرو می‌توان به صندلی راننده برقی به شکل آپشنال، تریم داخلی چرمی، شارژر بی‌سیم موبایل، سقف پانورامیک، دوربین 360 با تصویر 180 درجه‌ای نمای جلو و صفحه‌آمپر دیجیتالی اشاره کرد.

مشخصات فنی

Chery QQ Wujie Pro

مشتریان می‌توانند این هاچ بک الکتریکی را از لحاظ میزان قدرت موتور و برد حرکتی در دو تریم مختلف سفارش دهند. این خودرو در مدل پایه به باتری‌های 55 کیلووات ساعتی مجهز شده که به ازای هر بار شارژ می‌تواند مسافتی برابر با 301 اسب بخار را بپیماید. پیشرانه این نسخه می‌تواند قدرتی برابر با 73 اسب بخار و گشتاور 150 نیوتن‌متر را به تولید برساند. حداکثر سرعت این نسخه نیز 120 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

Chery QQ Wujie Pro

نسخه دوم کیو کیو ووجی پرو به باتری‌های 70 کیلووات ساعتی مجهز شده که با هر بار شارژ برد حرکتی حدود 408 کیلومتر را به همراه خواهد داشت. پیشرانه الکتریکی این نسخه می‌تواند قدرتی برابر با 93 اسب بخار را تولید کند. حداکثر سرعت این نسخه نیز 125 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. طراحان، پیشرانه الکتریکی این هاچ بک چینی را در هر دو نسخه در بخش عقب خودرو نصب کردند.

زمان عرضه و قیمت چری کیو کیو ووجی پرو

Chery QQ Wujie Pro

چری قصد دارد این هاچ بک برقی را تا پایان ماه اکتبر 2022 به بازار عرضه کند. ضمن این که این خودرو در نسخه پایه با قیمت 11 هزار و 842 دلار و در نسخه فول نیز با قیمت 15 هزار و 86 دلار به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*