نخستین تصاویر پوکو F4 Pro

نخستین تصاویر پوکو F4 Pro در دنیای واقعی منتشر شد؛ همان ردمی K50 Pro

تصویری از گوشی پوکو F4 Pro در دنیای واقعی شده که طراحی نمایشگر جلویی آن را نشان می‌دهد. این گوشی، همان نسخه جهانی ردمی K50 Pro خواهد بود.

چندی پیش شیائومی گوشی ردمی کی ۵۰ پرو را وارد بازار چین کرد. این گوشی امکانات و مشخصات فنی بسیار جذابی را ارائه می‌کند. از آن زمان بسیاری از طرفداران شیائومی در انتظار عرضه این گوشی در بازار جهانی مانده‌اند. ردمی K50 Pro به چیپست Dimensity 9000 مجهز است که عملکرد بسیار خوبی داشته و با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ رقابت می‌کند. این گوشی به لطف تراشه قدرتمند خودش به گزینه جذابی برای گیمرها نیز تبدیل شده است.

پوکو F4 Pro به زودی عرضه می‌شود

حالا خبر رسیده است که این گوشی قرار است با نام پوکو F4 Pro وارد بازارهای بین‌المللی شود. پوکو اف ۴ پرو، نخستین گوشی هوشمند پوکو با نمایشگری فراتر از فول اچ‌دی است (این گوشی به نمایشگر 2K مجهز خواهد بود). اکنون تصاویری از یکی از گوشی‌های شیائومی با ظاهری بسیار شبیه به ردمی کی ۵۰ پرو در دنیای واقعی منتشر شده که خبر از نصب رام جهانی با شماره مدل V13.0.0.18.SLKMIXM روی آن می‌دهد. به همین خاطر هم اعتقاد بر این است که تصاویر منتشر شده مربوط به گوشی پوکو اف ۴ پرو هستند.

در یکی دیگر از تصاویری که منتشر شده، شخصی در حال عکاسی با این گوشی است. وقتی به زیر تصویر دقت کنید، واترمارک POCO F4 PRO به خوبی روی تصویر دیده می‌شود. همه این‌ها نشانه‌هایی از نزدیک شدن به عرضه جهانی گوشی پوکو F4 Pro پرو است. این گوشی با نام داخلی mattise_global در حال توسعه قرار دارد. به زودی اطلاعات بیشتری از آن را در اختیار کاربران محترم گجت نیوز خواهیم گذاشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*