تیم کشتی ستارگان ساری

ایرانسل برای دومین سال متوالی از تیم کشتی ستارگان ساری حمایت کرد

اپراتور ایرانسل برای دومین سال متوالی از تیم کشتی ستارگان ساری در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشور حمایت کرد.

اپراتور ایرانسل با توجه به جذابیت و اهمیت مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد و همچنین در راستای حمایت از ورزش اول کشور برای دومین سال متوالی از تیم کشتی ستارگان ساری در این مسابقات حمایت کرد. تیم کشتی ستارگان یک دهه در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشور حضور دارد و تا به امروز موفق شده سه عنوان نایب‌قهرمانی و یک عنوان سومی در لیگ برتر کشتی کشور و دو عنوان سومی در جام باشگاه‌های جهان در سال‌های 2017 و 2018 را کسب کند.

علاوه بر این، تیم کشتی ستارگان ساری موفق شد در رقابت‌های جام باشگاهی‌های جهان در سال 2016 که در کشور اوکراین برگزار شده بود جایگاه پنجم جهان را از آن خود کند.

حمایت ایرانسل از تیم کشتی ستارگان ساری

از روز جمعه 29 مهر 1401 دور رفت رقابت‌های لیگ برتری کشتی آزاد کشور در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد که در این گروه تیم‌های ستارگان ساری، بانک شهر، مقاومت البرز و شهدای پاس ساری نیز حضور داشتند. در دیدار نخست دور رفت نیز تیم ستارگان ساری توانست با نتیجه 8 بر 2 تیم در مقابل تیم مقاومت البرز به پیروزی برسد. در دیدار اول دور برگشت هم تیم ستارگان ساری با نتیجه 5 بر 5 و امتیاز مثبت 21 به 19 تیم مقاومت البرز را شکست داد.

اپراتور ایرانسل در گذشته نیز در راستای مسئولیت خود برای حمایت از رشد و توسعه ورزش کشور از تیم‌ها و رقابت‌های ورزشی مختلف چون اولین مسابقات موتور ریس ایران، رقابت‌های جهانی «کونگ‌فو توآ» شیراز، مسابقات بین‌المللی رالی خاورمیانه در شیراز، لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های فوتبال پرطرفدار استقلال، پرسپولیس و تراکتور، تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ نیز حمایت کرده بود.

اپراتور ایرانسل در 14 دی 1400 با فدراسیون هندبال قراردادی را به امضا رساند و به حامی رسمی ورزش هندبال کشور تبدیل شود. حمایت ایرانسل از ورزش هندبال کشور باعث شد یک دوره درخشش در رده‌های مختلف رشته ورزشی کشور آغاز شود.

این اپراتور طی تفاهم‌نامه‌ای که با سازمان لیگ فوتبال اسپانیا لالیگا به امضا رساند امکانی را فراهم کرد تا مشترکان ایرانسل به محتوای ویدیویی با کیفیت و اخصتصای لالیگا دسترسی پیدا کنند. همچنین این تفاهم‌نامه مزایایی چون ارتقای کیفیت فوتبال در ایران به خصوص در میان نوجوانان و برگزاری کمپ‌های استعدادیابی ایرانسل-لالیگا طی سال‌های 1396 تا 1398 با حضور مربیان برتر لالیگا و چهره‌های برتر فوتبال کشور را به همراه داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*