سریال 1899 از نتفلکیس

تریلر نهایی سریال 1899 ؛ معجون ترس و آدرنالین از نتفلیکس و سازندگان دارک

سریال 1899 یک اثر متفاوت در ژانر ترسناک و تخیلی از سازندگان سریال پرطرفدار دارک است که در ادامه با داستان، تاریخ پخش و تریلر نهایی آن همراه خواهیم شد.

تقریبا تمام افرادی که به گونه‌ای با سریال دارک ارتباط برقرار کرده بودند، انتظار سریال 1899 را هم می‌کشیدند. نتفلیکس هم پس از اعلام تاریخ پخش این اثر، به سراغ آخرین تریلر The 1899 رفته تا چند سورپرایز مهم را به عاشقان آثار ژانر ترسناک و تخیلی هدیه دهد.

تریلر نهایی سریال 1899 از شبکه نتفلیکس

طبق چیزهایی که از تریلر اول سریال 1899 دیده بودیم، حدس می‌زدیم که این سریال، پیرامون چند مهاجر که قصد سفر به آمریکا را دارند ساخته شده است و احتمالا این مهاجران، درگیر داستان‌های فرعی می‌شوند.

اما تریلر نهایی سریال 1899 ، از یک اثر ترسناک، معمایی و تخیلی خبر می‌دهد! داستان تریلر باز هم از همان کشتی و مهاجرانش شروع می‌شود که گویی در یک ماجراجویی دریایی 7 روزه، در راه رسیدن به نیویورک هستند که ناگهان همه چیز تغییر می‌کند. کاپیتان کشتی، یک «پیام کمک» را از طریق ارتباط رادیویی دریافت کرده و حدس می‌زند که این پیام، به کشتی «پرومتئوس» (Prometheus) تعلق داشته باشد. طبق اطلاعات تریلر، کشتی پرومتئوس حدود 4 ماه است که در دریا گم شده و هیچ پیامی از آن مخابره نمی‌شود.

سریال 1899 از نتفلکیس

کاپیتان کشتی مهاجران بر خلاف نظر سرنشینان، تصمیم می‌گیرد که به سوی پرومتئوس حرکت کند تا از سرنوشت آن مطلع شود و شاید بتواند سرنشینان آن را هم نجات دهد. اما غافل از اینکه خودش را درگیر یک ماجرای شیطانی کرده است! به نظر می‌رسد که کشتی پرومتئوس، تحت یک نیروی ماورالطبیعه اسیر شده است و سرنشینان آن هم یکی یکی به کام مرگ فرو رفته باشند. اما داستان، جایی جذاب می‌شود که ویروس شیطانی از کشتی پرومتئوس، به کشتی مهاجران انتقال می‌یابند و کنترل کشتی از دست کاپیتان خارج می‌شود. این اتفاق احتمالا طی یک شورش رخ می‌دهد و حتی کار به جایی می‌رسد که یکی از سرنشینان با ترس می‌گوید:

آن ها زیر کشتی را با بشکه‌های باروت پر کرده‌اند (تا احتمالا آن را منفجر کنند).

سریال 1899 از نتفلکیس

همچنین طبق اطلاعاتی که از آخرین تریلر سریال 1899 دستگیر ماه شده است، اکنون می‌دانیم که داستان این اثر به آب محدود نمی‌شود و بخشی از آن در خشکی دنبال خواهد شد. همچنین بد نیست بدانید که کشتی Prometheus ، یک کشتی خیالی است و در دنیای واقعی و تاریخ، اثری از آن وجود ندارد. هرچند که کشتی های نظامی بریتانیا با نام “HMS Prometheus” به دریا می‌رفتند و جالب است که یکی از این کشتی‌ها دقیقا در سال 1898 به آب انداخته شده بود که البته هیچ نشانه‌ای از غرق شدن یا داستان ترسناک، از آن به جای نمانده و این کشتی، خدمت نظامی خود را بدون اتفاق خاصی به پایان رسانده است.

سریال 1899 قرار است در تاریخ 17 نوامبر (26 آبان ماه سال جاری) از شبکه نتفلیکس به نمایش گذاشته شود. عناصر شیطانی، داستان‌های عوام و ماورالطبیعه مانند مثلث برمودا یا اهرام باستانیان، و عناصر تخیلی، از مهم‌ترین چیزهایی هستند که انتظار حضور آن‌ها را در سریال 1899 خواهیم داشت. به علاوه همانطور که از تریلر نهایی The 1899 متوجه شدید، این سریال یک اثر چند زبانی خواهد بود. یانتیه فریزه و باران بو اودار که از عوامل سازنده‌ی سریال دارک به حساب می‌آیند، در ساخت سریال 1899 هم نقش خواهند داشت.

سریال 1899 از نتفلکیس

به علاوه بازیگرانی مانند آندریاس پیتسچمن (بازیگر سریال دارک و پرفکت مادر) ، امیلی بیچام، آنورین برنارد، جوناس بلوکت، میگل برناردو، لوکاس لینگارد تونسن، روزالی کریگ، ماریا اروولتر، یان گائل، ماتیلد الیور، خوزه پیمنتائو، کلارا روزاجر، ایزابلا وی، گبی وانگ، فلین ادواردز، الکساندر ویلوم و آنتون لسر، ماچی موسیاو هم در این سریال جذاب و ترسناک، ایفای نقش خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*