نخستین تیزر تریلر سریال جدید سازندگان دارک را تماشا کنید

ساعاتی پیش جدیدترین تیزر تریلر سریال 1899، جدیدترین اثر سازندگان سریال دارک – Dark، توسط نتفلیکس منتشر شد. برای مشاهده این تیزر تریلر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

خبری خوب برای طرفداران ژانر ماوراءالطبیعه؛ تیزر تریلر سریال 1899 محصول شبکه نتفلیکس منتشر شد. این سریال توسط باران بو اودار و یانتیه فریز، سازندگان سریال دارک محصول سال 2017، تولید شده است. در این سریال بازیگرانی همچون آنئورین بارنارد، امیلی بیچم، آنتون لسر و کلارا روزاجر به ایفای نقش خواهند پرداخت. آندریاس پیچمن بازیگر پنجاه و سه ساله آلمانی که در سریال دارک هنرنمایی کرده بود در سریال 1899 نیز حضور خواهد داشت.

شما می‌توانید تیزر تریلر سریال 1899 را در زیر به صورت کامل مشاهده کنید:

در خلاصه داستان رسمی که نتفلیکس برای این سریال منتشر کرده آمده است:

1899. یک کشتی بخار با ده‌ها مهاجر به سمت غرب به حرکت در می‌آید تا قاره کهن را ترک کند. مسافرین این کشتی اروپایی‌هایی هستند که با امیدها و رویاهاشون برای قرن جدید و آینده آنها در خارج از کشور با یک دیگر همسفر شده‌اند؛ اما سفر آنها زمانی که کشتی مهاجر دیگری را در دریای آزاد کشف می‌کنند، تغییری غیرمنتظره پیدا می‌کند. چیزی که در انتظار آنهاست، سفر آنها به سرزمین نویددهنده را به یک کابوس وحشتناک تبدیل می‌کند.

در مصاحبه‌ای که خالقان سریال 1899 با پایگاه خبری ددلاین داشته‌اند، جزئیات بیشتری از این سریال را ارائه کردند. به نظر می‌رسد که این سریال با تکنولوژی جدید و پیشرفته فیلمبرداری می‌شود، مشابه آنچه که دیزنی در سریال مندلورین – Mandalorian از آن استفاده می‌کند. مرکزی که در آن فیلمبرداری انجام می‌شود با نام Volume شناخته شده و شامل صحنه‌ای به اندازه 4500 فوت مربع فضای فیلمبرداری است که توسط یک پس زمینه LED احاطه شده که محیط را در زمان واقعی نشان می‌دهد. این کار استفاده از صفحه سبز را حذف می‌کند و زمان مورد نیاز پس از فیلمبرداری را به شدت کاهش می‌دهد.

آن دسته از کسانی که سریال دارک را در نتفلیکس تماشا کرده‌اند در جریان هستند که تمامی این سریال به زبان آلمانی فیلمبرداری شده است، اما نتفلیکس این امکان را به مخاطب داده که در صورت تمایل یک دوبله انگلیسی از نسخه اصلی پخش شود. با این حال، اودار و فریز در سریال 1899 از چندین زبان استفاده کرده‌اند و هر بازیگر با زبان مادری خود صحبت می‌کند. آنها در مصاحبه‌ای که داشتند گفتند:

وفادار بودن به فرهنگ‌ها و زبان‌ها واقعاً مهم بود، ما هرگز نمی‌خواستیم شخصیت‌هایی از کشورهای مختلف داشته باشیم اما همه به زبان انگلیسی صحبت کنند. ما می‌خواستیم وارد قلب اروپا شویم و سریالی بسازیم که همه از جای دیگری می‌آیند و به زبان دیگری صحبت می‌کنند. زبان مادری شما، فرهنگ و رفتار شما را مشخص می‌کند».

بر اساس سریال دارک، چه انتظاری از سریال 1899 داشته باشیم؟

تریلر سریال 1899

در این تیزر تریلر سریال 1899 که منتشر شد، اطلاعات خاصی وجود نداشت. سریال دارک حول محور سفر در زمان با داستان‌های درهم تنیده بین بشخصیت‌های اصلی و خانواده‌هایشان در سریال می‌چرخید. در سریال 1899، اودار و فریز وعده‌ای چیزی شبیه به سریال دارک اما متفاوت را داده‌اند. آنها در این مورد گفتند:

از آنجایی که می‌دانید ما سریال دارک را ساختیم، همه می‌توانند مطمئن باشند که این سریال نیز چیزی عجیب فوق‌العاده خواهد بود. ما اصلاً قصد نداریم که اثر تکراری تولید کنیم، واقعاً از این کار متنفر هستیم، اما این سریال یک معمای سرگرم‌کننده برای مخاطب خواهد بود. در این سریال ما به ریشه‌های اسرارآمیز خود برخواهیم گشت. همه مسافران حاضر در کشتی، رازهایی در سینه دارند که نمی‌خواهند کسی از آن رازها با خبر شود. سریال 1899 درست مثل یه پازل ساخته شده است.

واقعاً هم که سریال دارم همانند یک پازل بود. داستان سریال در طول سه فصل پر از پیچ و تاب بود که مدام طرفداران را به حدس زدن اینکه در آینده چه اتفاقی می‌افتد وا می‌داشت. سریال 1899 نیز نباید از این قائده مستثنی باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*