انتشار رابط کاربری One UI 5 برای گلکسی S22 سامسونگ

رابط کاربری One UI 5 و اندروید 13 به گلکسی S22 سامسونگ رسید

نسخه پایدار رابط کاربری One UI 5 مبتنی بر اندروید 13 راهی سامسونگ گلکسی اس 22 – Samsung Galaxy S22 شد. در ادامه شاهد جزئیات وان ِیوآی 5 باشید.

نسخه پایدار رابط کاربری One UI 5 بعد از گذراندن ماه‌ها آزمایش در قالب بتا، حالا در اروپا و آسیا برای مدل‌های معمولی، پلاس و اولترای گلکسی S22 سامسونگ منتشر می‌شود. این آپدیت که بر پایه اندروید 13 است، در دسترس کاربران چیپست‌های اسنپدراگون و اگزینوس قرار می‌گیرد و همچنین مهم نیست که کاربر در کانال بتای وان یوآی 5 بوده باشد یا کانال پایدار وان یوآی 4.1، چون در هر صورت هر دو گروه کاربران توانایی دریافت این رابط کاربری تازه را خواهند داشت.

رابط کاربری وان یوآی 5 - One UI 5

آپدیت وان یوآی 5 مبتنی بر اندروید 13 دارای شماره ساخت یا بیلد نامبر S908BXXU2BVJA برای اگزینوس و S908EXXU2BVJA برای دستگاه‌های جهانی اسنپدراگون است. ضمن اینکه در اکتبر پچ امنیتی جدید آن منتشر شد و اکنون پس از گذشت فقط چند روز از عرضه بتای نهایی، به دست کاربران گلکسی اس 22 می‌رسد. همچنین همین اواخر اولین بتای این رابط کاربری سامسونگ به گوشی‌های تاشوی این شرکت کره‌ای راه پیدا کرد. بنا به اسکرین‌شات‌هایی که یکی از اعضای XDA با نام pepa3205 به اشتراک گذاشته، عرضه آپدیت وان یوآی 5 در حال حاضر در اسلواکی کلید خورده است.

رابط کاربری One UI 5 نه تنها قابلیت‌های استاندارد اندروید 13 نظیر دریافت اجازه برای نوتیفیکیشن، رنگ‌بندی‌های Material You بیشتر و… بلکه امکانات مخصوص خود را هم برای کاربران به دنبال می‌آورد. از جمله این امکانات باید موارد زیر را ذکر کرد:

  • ویجت‌های قابل انباشت
  • هاب حریم خصوصی بهتر سامسونگ
  • رابط کاربری جدید نوتیفیکیشن‌ها
  • متن‌خوانی در همه‌جا با OCR
  • انجام چند فعالیت به صورت همزمان یا مولتی‌تسکینگ
  • قابلیت‌های کمک‌دوربین حالت پرو
  • گزینه‌های بهتر در زمینه «دسترسی» (Accessibility)
  • یادداشت‌برداری طی تماس‌ها

البته لیست قابلیت‌های رابط کاربری One UI 5 که حالا نسخه پایدارش به گلکسی S22 سامسونگ رسیده است، قطعاً به همینجا ختم نمی‌شود اما این برخی از برجسته‌ترین‌ها در اولین بتای آن بوده‌اند. کاربران با شروع عرضه این رابط کاربری در منطقه خود، می‌توانند آن را برای دستگاهشان دانلود کنند و جهت اطلاع از این موضوع باید به بخش آپدیت نرم‌افزار تنظیمات دستگاه مراجعه کنند. نهایتاً از اینجا شاهد لیست گوشی‌هایی باشید که نسخه جدید رابط کاربری One UI سامسونگ را دریافت خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*