رابط کاربری One UI 5 سامسونگ

سامسونگ با انتشار این ویدیو امکانات جدید رابط کاربری One UI 5 را معرفی کرد

به مناسبت آغاز انتشار رابط کاربری One UI 5 مبتنی بر اندروید 13 برای گوشی‌های سامسونگ، ویدیویی از امکانات و قابلیت‌های وان یوآی 5 منتشر شده است.

سامسونگ به تازگی شروع به عرضه نسخه پایدار رابط کاربری One UI 5 خود کرده و اول از همه، گوشی پرچمدار گلکسی S22 (یا حداقل نسخه‌های مجهز به اگزینوس آن) را برای این آپدیت در نظر گرفته است. گذشته از این، در مقطع کنونی تعداد زیادی از گوشی‌های گلکسی در مرحله بتای وان یوآی 5 به سر می‌برند تا در نهایت پس از رفع ایرادات، نسخه پایدار این رابط کاربری برای آن‌ها در دسترس قرار بگیرد.

رابط کاربری One UI 5 سامسونگ

در کنار این، ویدیویی در کانال یوتیوب رسمی سامسونگ منتشر شده است که طی 2 دقیقه نگاهی اجمالی به ویژگی‌های One UI 5 را ارائه می‌کند. این شرکت کره‌ای با افزودن قابلیت‌های شخصی‌سازی فراوان، چه دستی و چه خودکار، این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا فضای دستگاه خود را آن‌طور که می‌خواهند تغییر بدهند. علاوه بر این، این رابط کاربریِ مبتنی بر اندروید 13 بهبودهای کاربردی متعددی نظیر ویجت‌های قابل انباشت را به همراه دارد که به حفظ فضای صفحه اصلی و جلوگیری از درهم و برهم شدن آیتم‌ها کمک می‌کند.

گفتنی است که یک تسک‌بار جدید برای دستگاه‌های دارای نمایشگر بزرگ‌تر مثل گلکسی فولد طراحی و تهیه شده است. رابط کاربری One UI 5 همچنین در صورت مشاهده فعالیت مشکوک، کنترل‌های «حریم خصوصی و امنیت» (Privacy and Security) را به همراه هشدارهای خودکار در یک صفحه ترکیب می‌کند. البته همه این‌ها بخشی از لیست بلند و بالای امکانات رابط کاربری جدید سامسونگ به حساب می‌آیند. در آخر باید گفت اخیراً برخی از گوشی‌هایی که آپدیت وان یوآی 5 را دریافت می‌کنند مشخص شده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*