هدفون شیائومی بون کانداکشن

هدفون شیائومی بون کانداکشن با باتری 12 ساعتی و قیمت 96 دلار معرفی شد

هدفون شیائومی بون کانداکشن – Xiaomi Bone Conduction برای انتقال صدا از فناوری خاصی استفاده می‌کند که الهام گرفته از پستانداران دریایی است.

کمپانی شیائومی از یک هدفون جدید به اسم بون کانداکشن رونمایی کرد. دلیل این نام‌گذاری (Bone Conduction به معنای انتقال استخوانی)، فناوری به کار رفته در آن است. این گجت ارتعاش‌های صوتی را نه از راه هوا، بلکه از طریق استخوان‌های گونه منتقل می‌کند؛ همان تکنیکی که پستانداران دریایی در زیر آب به کار می‌برند. حتی گفته می‌شود آهنگساز سرشناس آلمانی، لودویگ فان بتهوون هم پس از ناشنوا شدن، از این روش استفاده کرد.

هدفون شیائومی بون کانداکشن

این فناوری به کاربران امکان می‌دهد حتی هنگام گوش دادن به موسیقی، بتوانند صدای محیط را بشنوند و همیشه نسبت به وقایع اطراف خود، هوشیار باشند.

ویبراتور داخل ایرفون، طراحی نوآورانه‌ای دارد و کیفیت صدا، بهتر و شفاف‌تر است. ساختار 360 درجه‌ای گجت هم باعث می‌شود نشت صوتی اتفاق نیفتد و اطرافیان چیزی نشوند تا حریم خصوصی کاربر، حفظ شود.

برای اتصال سریع‌تر، هدفون شیائومی بون کانداکشن از چیپ بلوتوث 5.2 برخوردار است. به ادعای کمپانی سازنده، میزان تاخیر آن از 86 میلی‌ثانیه تجاوز نمی‌کند؛ بنابراین، کاربران می‌توانند یک اتصال پایدار را حتی هنگام ورزش کردن تجربه کنند. همچنین از اتصال سریع میوآی پاپ-آپ نیز پشتیبانی می‌کند و وقتی در نزدیکی گوشی قرار بگیرد، به صورت خودکار به آن متصل می‌شود.

هدفون شیائومی بون کانداکشن

دوام باتری این هدفون بی‌سیم در هر بار شارژ، به 12 ساعت می‌رسد. فقط هم با 5 دقیقه شارژ کردن از درگاه تایپ C، می‌توانید انرژی لازم برای پخش دو ساعت موسیقی را فراهم کنید. برخورداری از تاییدیه IP66 نیز، این گجت صوتی را در برابر عرق بدن، باد و باران مقاوم می‌سازد.

هدفون شیائومی بون کانداکشن در فروشگاه اینترنتی JD با قیمتی معادل 96 دلار فروخته می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*