گلکسی Buds 2 Pro

نگاهی به ویژگی های هدفون بی سیم سامسونگ گلکسی Buds 2 Pro

گلکسی Buds 2 Pro سامسونگ با قابلیت‌های جذاب خود، تجربه صوتی کاربران را متحول می‌کند. در ادامه با ویژگی‌های این هدفون بی سیم آشنا می‌شویم.

سامسونگ در تابستان امسال از عضو جدید هدفون های بی سیم سری گلکسی بادز با نام گلکسی Buds 2 Pro رونمایی کرد و قدم بزرگی را برای تحول تجربه صوتی کاربران برداشت. این هدفون بی سیم از فناوری‌ها و قابلیت‌های مدرن و نوآورانه‌ای مثل صدای 24 بیتی های فای، ANC و صدای 360 درجه بهره می‌برد و در کنار طراحی بهبود یافته‌ی خود، تجربه‌ای فراگیر و جذاب از شنیدن صدای بی سیم را به کاربران هدیه می‌کند.

طراحی گلکسی Buds 2 Pro

گلکسی Buds 2 Pro

سامسونگ برای طراحی گلکسی بادز 2 پرو بیشتر از همه چیز به راحتی کاربران توجه داشته است و شما می‌توانید از هدفون خود در مکان‌ها و زمان‌های مختلف به آسانی استفاده کنید. این هدفون نسبت به نسل قبلی خود 15 درصد کوچک‌تر شده و کاربران قادر خواهند بود تا ساعت‌ها بدون کمترین مشکل یا آزردگی، آن را داخل گوش خود قرار دهند و موسیقی مورد علاقه‌ی خود را با بهترین کیفیت ممکن بشنوند.

گلکسی بادز 2 پرو با شکل ساختاری جدیدی که دارد به کاربران کمک می‌کند تا چه در زمان استفاده روزانه و چه در زمان انجام تمرین‌های سنگین ورزشی، همواره از داشتن یک همراه خوب و کارآمد لذت ببرند. شما حتی می‌توانید در زمان رانندگی با موتور یا دویدن نیز بدون کمترین نگرانی و مشکلی از این هدفون استفاده کنید. استاندارد IPX7 یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول است که باعث می‌شود در زیر باران شدید یا در رطوبت و در معرض گردوغبار، مشکلی برای هدفون به وجود نیاید. همچنین گلکسی Buds 2 Pro به مدت نیم ساعت تا عمق یک متری آب در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود. در نهایت در خصوص بخش طراحی گلکسی بادز 2 پرو باید بگوییم که هر یک از گوشی‌های این هدفون، فقط 5.5 گرم وزن دارند و بسیار سبک هستند.

صدای فوق‌العاده باکیفیت با فناوری صدای 24 بیتی های فای

گلکسی Buds 2 Pro

سامسونگ علاوه بر طراحی و راحتی استفاده، تمام تلاش خود را کرده تا صدایی باکیفیت را به گوش کاربران برساند. در همین راستا، گلکسی بادز 2 پرو از فناوری صدای 24 بیتی Hi-Fi بهره می‌برد. این فناوری با محدوده دینامیکی بالایی که به شما ارائه می‌دهد باعث می‌شود حتی در بلندترین حالت صدا نیز نهایت کیفیت را تجربه کنید. علاوه بر این در شلوغ‌ترین موسیقی‌ها نیز صداها به راحتی از هم تشخیص داده می‌شوند.

این هدفون بی سیم همچنین از توییتر 5.3 میلی‌متری برخوردار است و صدا را با کمترین میزان اعوجاج و با حداکثر وضوح به گوش مخاطب می‌رساند. کدک سریع سامسونگ با نام SSC HiFi هم بدون کوچکترین وقفه‌ای، اطلاعات را به هدفون منتقل می‌کند و با بلندگوهای دو مسیره کوآکسیال، ارتباط عمیقی بین موسیقی پخش شده و گوش شما برقرار می‌شود. مجموع این قابلیت‌ها باعث شده‌اند که کاربران حتی به سختی بتوانند تفاوتی بین گوش دادن به یک محتوای ضبط شده با شنیدن یک اجرای زنده قائل شوند.

حذف نویز فعال بهبود یافته

گلکسی Buds 2 Pro

قابلیت حذف نویز فعال یا Active Noise Cancelling در هدفون‌های قبلی سامسونگ نیز وجود داشت، اما حالا ویژگی ANC در نسل جدید گلکسی بادزهای سامسونگ به میزان چشمگیری بهبود یافته است. در گلکسی Buds 2 Pro سه میکروفون با نسبت سینگال به نویز بالا (SNR)، صدای محیط را تا حدود 32 دسیبل حذف می‌کنند.

در سوی دیگر، حالت صدای محیط یا Ambient Mode هم وجود دارد که سبب می‌شود در زمان شنیدن یک موسیقی، برای شنیدن صدای اطراف خود نیازی به متوقف کردن آن یا خارج کردن هدفون از گوش خود نداشته باشید. حالت تشخیص صدا یا Voice Detect هم ارائه می‌شود که به وسیله آن، هدفون به طور خودکار و پیوسته بین حالت محیطی و حالت حذف نویز فعال جابه‌جا می‌شود.

به عنوان مثال اگر شما شروع به صحبت کنید، هدفون با تشخیص صدای شما به صورت خودکار به حالت محیطی منتقل می‌شود و به این ترتیب نیازی ندارید برای شنیدن صدای اطرافیان خود و صحبت کردن با آنها هدفون را از گوش خود خارج کنید یا به صورت دستی به حالت محیطی منتقل شوید.

تجربه صوتی واقعی با صدای 360 درجه

گلکسی Buds 2 Pro

گلکسی بادز 2 پرو با قابلیت صدای 360 درجه، تجربه صوتی واقعی را به شما هدیه می‌کند. این ویژگی با دنبال کردن حرکات سر شما به وسیله چند کانال مستقیم، باعث می‌شود موسیقی و ویدیوی خود را در هر حالت و موقعیت به طور همه جانبه گوش بدهید و تماشا کنید و به طوری شگفت‌انگیز تصور کنید که در آن فضا حضور دارید.

هدفون بی سیم جدید سامسونگ دارای باکسی است که ظرفیت باتری آن به 515 میلی‌آمپرساعت رسیده و هر یک از گوشی‌های هدفون نیز باتری 61 میلی‌آمپرساعتی دارند. شما در صورت فعال بودن حالت حذف نویز می‌توانید تا پنج ساعت از شنیدن موسیقی لذت ببرید که این زمان با احتساب شارژ باکس به 18 ساعت افزایش پیدا می‌کند. اگر هم حالت حذف نویز فعال را خاموش کنید، ظرفیت باتری هدفون با احتساب باتری باکس آن به 29 ساعت خواهد رسید.

بلوتوث گلکسی Buds 2 Pro به نسخه 5.3 ارتقا پیدا کرده که اتصال مجدد را با سرعت قابل توجهی انجام می‌دهد و حتی در فواصل نسبتا دور هم متصل باقی می‌ماند و هیچ مشکلی از این نظر نخواهید داشت. اپلیکیشن ردیابی اشیای هوشمند سامسونگ هم نگرانی شما از گرم شدن هندفری‌های خود، حتی وقتی که در خارج از باکس هستند را برطرف می‌کند و شما می‌توانید در هر شرایطی به راحتی گلکسی بادز 2 پرو را پیدا کنید.

جابه‌جایی خودکار یا Auto Switch هم یکی دیگر از قابلیت‌های این هدفون بی سیم است که اگر نیاز داشتید تا صدا را از دستگاه دیگری بشنوید، این کار را به راحتی برای شما انجام می‌دهد. به این ترتیب قادر خواهید بود به طور پیوسته ارتباط هدفون را بین گوشی، تبلت گلکسی تب، ساعت گلکسی واچ و حتی برای اولین بار با تلویزیون سامسونگ جابه‌جا کنید.

تمام این ویژگی‌های جذاب موجب شده‌اند سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو به یک محصول پیشرفته با فناوری‌های متعدد و رابط کاربری راحت برای کاربردهای مختلف در زمان‌های متفاوت تبدیل شود.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*