هایما 8S

هایما 8S ایران خودرو با این 8 رنگ روانه بازار خواهد شد

مدیرعامل ایران خودرو خراسان با اعلام این که تولید انبوه هایما 8S به زودی آغاز خواهد شد، گفت این شاسی بلند را در 8 رنگ متنوع و خاص به بازار عرضه خواهیم کرد.

بیژن زاهدی فرد، مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان عنوان کرد مرکز پژوهش و نوآوری این شرکت با استفاده از دانش بومی توانست سامانه شبیه‌سازی رنگ خودرو را بسازد. این سامانه از قابلیت ایجاد و نمایش تصویر خودرو در شرایط مختلف نوری و با رنگ‌های متنوع بهره می‌برد؛ به گونه‌ای که تفاوت تجربه بیننده نسبت به حالت واقعی کمتر از 10 درصد خواهد بود.

عرضه هایما 8S ایران خودرو 8 رنگ جدید

مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان در ادامه گفته‌های خود بیان کرد به کمک این سامانه در مرحله اول 20 رنگ مناسبت با فرم و بدنه خودرو هایما 8S را معرفی کردیم که از بین آنها کارشناسان فروش ایران خودرو خراسان و کارشناسان بازار 8 رنگ را تایید کردند.

زاهدی فرد تاکید کرد در همین راستا قصد داریم این شاسی بلند جدید را در کنار رنگ‌های محبوب بازار، در 8 رنگ جدید و خاص مشکی آبنوس، قرمز ونیزی، قهوه‌ای کادرو، سرمه‌ای متال، آبی اقیانوسی، قهوه‌ای نسکافه‌ای، سبز کله غازی و نقره‌ای تیتانیوم نیز به بازار عرضه کنیم.

هایما 8S

مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان در ادامه به ویژگی‌های خاص سالن رنگ این شرکت اشاره کرد و گفت در سال 1397 جدیدترین ربات‌های پاشش رنگ در دنیا را خریداری و در این سالن نصب کردیم که می‌توانند هر نوع رنگ را با بهترین کیفیت روی بدنه خودرو بپاشند. از این رو امیدواریم در آینده محصولات خود را با تنوع رنگی بیشتری به بازار عرضه کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*