هایما اس 7 در بورس

جزئیات عرضه هایما اس 7 در بورس کالا – آبان 1401

جزئیات عرضه هایما اس 7 در بورس کالا اعلام شد. شرکت ایران خودرو هایما اس 7 و هایما اس 7 سفارشی را از 8 آبان 1401 در بورس کالا عرضه خواهد کرد.

گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد در تاریخ 8 آبان 1401 حدود 200 دستگاه شاسی بلند هایما S7 مشکی و 50 دستگاه هایما S7 سفارشی را در بورس کالا عرضه کند. این خودروها با موعد تحویل 16 آذرماه به مشتریان عرضه خواهند شد.

جزئیات عرضه هایما اس 7 در بورس

در این طرح فروش هایما S7 مشکی با قیمت پایه 742 میلیون و 500 هزار تومان و هایما S7 مشکی سفارشی با جک برقی صندوق عقب با قیمت 756 میلیون و 500 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شوند. علاوه بر این مشتریان باید هزینه‌هایی چون 13 درصد بهای نهایی خودرو برای مالیات ارزش افزوده و عوارض قانونی به همراه سایر هزینه‌های بیمه و شماره‌گذاری و هزینه ثابت به مبلغ 42 میلیون و 34 هزار و 500 ریال را پرداخت کنند.

هایما اس 7

در این طرح فروش هر کد ملی فقط می‌تواند برای یکی از کدهای عرضه شده ثبت سفارش انجام دهد. ضمن این که باید سن خریداران نیز 18 سال تمام باشد و افرادی که در عرضه قبلی توانستند خودرو خریداری کنند، در این طرح اجازه ثبت سفارش را نخواهند داشت.

خریداران برای ادامه مراحل خرید باید مبلغ معامله در بورس را حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس تسویه کنند و در ادامه باید به آدرس esale.ikco.ir مراجعه کرده و پروفایل شخصی خود را ایجاد و تکمیل کنند. همچنین در زمان مقرر که طی پیامکی به مشتریان اطلاع داده خواهد شد می‌بایست در سایت گفته شده، یکی از نمایندگی‌های مجاز و بیمه‌گر مورد نظر را انتخاب کرده و وجه هزینه‌ها را پرداخت کنند.

گفتنی است اگر این هزینه‌ها حداکثر تا 5 روز تقویمی پس از ارسال پیامک پرداخت نشود، به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجه تکمیلی زمان تحویل خودرو نیز دستخوش تغییر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*