بهترین بازی های مبارزه‌ای اندروید

بهترین بازی های سبک مبارزه‌ای برای اندروید + لینک دانلود از گوگل پلی

در اینجا نگاهی خواهیم داشت به تعدادی از بهترین بازی های مبارزه‌ای اندروید که می‌توانند شما را ساعت‌ها پای گوشی میخکوب کنند. اگر به بازی‌هایی نظیر مورتال کمبت یا Injustice علاقمندید، مطالعه این متن را از دست ندهید.

ممکن است بازی‌های سبک مبارزه‌ای امروزه به اندازه قبل محبوب نباشند؛ اما علاقمندان به این ژانر، طرفدارانی بسیار وفادار به شمار می‌روند. متاسفانه بازی های مبارزه‌ای بر روی پلتفرم اندروید آنچنان که انتظار می‌رفت موفق نشدند؛ چرا که برای علاقمندان به این ژانر گزینه‌های زیادی وجود ندارد و عناوین موجود هم عموما فاقد خلاقیت‌های سایر پلتفرم‌ها هستند.

با این وجود برخی بازی‌های مهم این پلتفرم همچنان ارزش بالایی دارند و تجربه کردن آن‌ها می‌تواند لحظات لذت‌بخشی را برای گیمرهای اندرویدی فراهم کند. به همین جهت در ادامه این متن نگاهی خواهیم داشت به تعدادی از بهترین بازی های مبارزه‌ای اندروید و ضمن بررسی مختصر آن‌ها، لینک دانلود هریک از فروشگاه گوگل پلی را ارائه خواهیم کرد.

بهترین بازی های مبارزه‌ای اندروید

Brawl Stars

قیمت: رایگان

بازی Brawl stars

بازی Brawl Stars از بسیاری جهات با یک بازی مبارزه‌ای جانانه متفاوت است. گیم پلی این بازی بیشتر شبیه به عناوین beat ‘em up است تا مبارزه‌ای. با این وجود بسیاری از المان‌های بازی‌های مبارزه‌ای در این عنوان هم حاضر هستند.

در Brawl Stars شما به همراه تعدادی از دوستانتان در برابر حداکثر سه رقیب در مبارزه‌ای آنلاین و PvP قرار خواهید گرفت. هدف شما این است که رقیبانتان را شکست داده و ماموریت محول‌شده را با موفقیت به انجام برسانید.

در کنار این ژانر کلی beat ‘em up، بازی Brawl Stars یک مد مبارزه تن به تن دارد که در آن، بازیکنان باید تا سرحد مرگ با یکدیگر با مبارزه بپردازند.

ژانر مبارزه‌ای به طور کلی عناوین شاخص و مهم زیادی ندارد. با این وجود، Brawl Stars یکی از عناوینی است که برای سپری کردن چندین دقیقه از وقتتان بسیار مناسب است.

دانلود بازی Brawl Stars از فروشگاه گوگل پلی

Brawlhalla

قیمت: رایگان

بهترین بازی های مبارزه‌ای اندروید

Brawlhalla یک بازی مبارزه‌ای جذاب و به شدت سرگرم‌کننده است که شباهت‌های انکارناپذیری با Super Smash Bros. معروف دارد. در این بازی کاراکترها بر روی صخره‌های کوچکی به مبارزه می‌پردازند و احتمال سقوط از هر طرف آن وجود دارد. از سوی دیگر، کاراکترهای مختلف بازی قابلیت‌ها و حملات متفاوتی دارند که آن را بیش از پیش به Super Smash Bros. تبدیل می‌کند.

همچنین سیستم کنترل بازی هم به طور کامل قابل شخصی‌سازی بوده و چندین مد مختلف برای بازی وجود دارد. به طور کلی، Brawlhalla یک بازی مبارزه‌ای آرکید بسیار جذاب است که بیش از پنجاه کاراکتر مختلف را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد و تجربه‌ای سرگرم کننده به شمار می‌رود.

دانلود بازی Brawlhalla از فروشگاه گوگل پلی

EA Sports UFC Mobile 2

قیمت: رایگان

یو اف سی 2 موبایل

اوایل سال 2022 بود که EA پشتیبانی از نسخه اوریجینال بازی UFC Mobile را متوقف کرد و اکنون نسل دوم این بازی معرفی شده است. نسخه دوم تفاوت‌های مهمی با نسخه اول دارد که به عقیده بسیاری افراد، آن را به عنوانی ضعیف‌تر تبدیل کرده است!

به عنوان مثال، سیستم کنترل بازی با قبل فاصله گرفته و بیشتر به عناوین آرکید شبیه شده است. از سوی دیگر، سیستم ارتقا بازی شبیه به بازی‌های نقش‌آفرینی طراحی شده؛ به طوری که با پیشرفت بیشتر، کاراکتر شما قدرتمندتر خواهد شد. از سوی دیگر، برخی دیگر از قابلیت‌های منحصربفرد این بازی هم عبارتند از لوت‌باکس‌هایی که برای ساختن تیم ایده‌آل مورد استفاده قرار می‌گیرد یا حرکات پایانی جذاب برای کاراکترهای شناخته‌شده‌تر.

ممکن است نسخه دوم UFC Mobile به خوبی نسخه اول طراحی نشده باشد. با این وجود همچنان بازی سرگرم کننده‌ای است که می‌تواند شما را تا مدتی طولانی به خود مشغول کند.

دانلود بازی UFC Mobile 2 از فروشگاه گوگل پلی

امولاتورهای مختلف

قیمت: رایگان

امولاتور Android

بازی‌های مبارزه‌ای در سال‌های قبل و نسل‌های قدیم محبوبیت بسیار بیشتری داشتند؛ به طوری که عناوین فایتینگ فوق‌العاده‌ای را می‌توان بر روی کنسول‌های قدیمی‌تر پیدا کرد. به کمک یک دستگاه اندرویدی می‌توانید نسخه‌های اولیه Street Fighter را بر روی امولاتور SNES، سول کالیبور را بر روی امولاتور پلی استیشن و یا King of Fighters را بر روی امولاتور سگا تجربه کنید.

در حال حاضر بازی‌های فراوانی از طریق امولاتورها قابل تجربه کردن هستند که اکثرشان از دسته‌ها پشتیبانی کرده و قابلیت سیو کردن را در اختیار کاربران می‌گذارند. علاوه بر این، پشتیبانی از کدهای تقلب و دیگر موارد نیز از قابلیت‌های این بازی‌ها به شمار می‌رود.

پشتیبانی از دسته‌ها عامل مهمی در افزایش کیفیت بازی در مقایسه با استفاده از کلیدهای کنترلی روی صفحه نمایش به شمار می‌رود. از این طریق، امکان تجربه اکثر بازی‌های قدیمی‌تر کنسول‌های سال‌های گذشته بر روی نسل جدید فراهم می‌شود.

دانلود امولاتور John NESS از فروشگاه گوگل پلی

Injustice: Gods among Us 1 & 2 و سری مورتال کمبت

قیمت: رایگان

بهترین بازی های مبارزه‌ای اندروید

هر دو نسخه اول و دوم از Injustice در شمار بهترین بازی های مبارزه‌ای روی اندروید به شمار می‌روند. البته همانند بسیاری بازی‌های مبارزه‌ای دیگر بر روی پلتفرم‌های همراه، گیم پلی آن‌ها چندان دلچسب نیست و برای پیروز شدن باید صرفا دکمه‌هایی تکراری را چندین بار فشار دهید!

اگر این ایرادات را نادیده بگیریم، با یک بازی جذاب طرف هستیم که پر از لحظه های به‌یادماندنی برای هواداران کامیک‌های DC خواهد بود. علاوه بر این، بخش مالتی پلیر آنلاین و بسیاری مبارزات جذاب و خاطره‌انگیز از جمله ویژگی‌های این بازی به‌یادماندنی است.

از طرف دیگر، سری بازی‌های مورتال کمبت نیز عناوین مبارزه‌ای جذاب دیگری هستند که همان مکانیزم گیم پلی سر Injustice را ارائه می‌دهند. علیرغم اینکه هیچ یک از این دو بازی عناوین عالی‌ای نیستند؛ اما برای گذراندن وقت عالی به شمار می‌روند.

دانلود بازی Injustice 2 از فروشگاه گوگل پلی

The King of Fighters ALLSTAR

قیمت: رایگان

کینگ آف فایترز

در مقایسه با بسیاری بازی‌های لیست امروز، The King of Fighters All Star بازی نسبتا جدیدتری است. این بازی طبیعتا در دنیای King of Fighters جریان داشته و کاراکترهایی از بازی‌های مختلف را در خود دارد. گیم پلی این بازی هم البته بر پایه فشردن دکمه‌های متعدد استوار است؛ اما همچنان خلاقیت در این بازی بیش از عناوینی چون مورتال کمبت X یا Injustice 2 است.

این عنوان همچنین مدهای آنلاین PvP، کوآپ و کمپین را نیز به گیمرها ارائه کرده و به جز نواقص مختصر در بخش PvP تجربه بسیار سرگرم کننده‌ای به شمار می‌رود.‌

دانلود بازی TKOF ALLSTAR از فروشگاه گوگل پلی

Punch Boxing 3D

قیمت: رایگان

بهترین بازی های مبارزه‌ای اندروید

Punch Boxing 3D نخستین عنوان از بازی‌های شبیه‌ساز بوکس در لیست امروز است. مطابق آنچه از یک بازی بوکس انتظار می‌رود، گیم پلی این عنوان آهسته‌تر از بازی‌های مبارزه‌ای آرکید بوده و بیش از هرچیز بر پایه دفاع، حمله و زمان‌بندی مناسب استوار است.

علاوه بر این، گرافیک بازی نیز قابل قبول بوده و سیستم کنترل آن همان‌طور که انتظار می‌رود عمل می‌کند! البته این سیستم کنترل چیزی بیشتر از دفاع و حمله ارائه نمی‌کند؛ اما از طرفی ورزش بوکس نیز در واقعیت چیزی بیشتر از این نیست! در کنار این موارد، باید اشاره کنیم که صدای این بازی اصلا قابل قبول نیست و این، مهم‌ترین ایراد بازی به شمار می‌رود.

در Punch Boxing 3D همچنین می‌توانید با مبارزه در باشگاه کاراکتر خود را ارتقا دهید و مجموعه‌ای از اکسسوری‌ها را نیز در اختیار داشته باشید.

دانلود بازی Punch Boxing 3D از فروشگاه گوگل پلی

Real Boxing 2

قیمت: رایگان

بازی Real Boxing 2

بازی Real Boxing 2 که پیش از این با نام Real Boxing 2 Rocky شناخته می‌شد، دنباله یکی از بهترین بازی های مبارزه‌ای اندروید است. در این بازی در نقش کاراکترهایی خیالی قرار می‌گیرید و می‌توانید در مبارزات و فعالیت‌های مختلفی شرکت کنید. در این عنوان می‌توانید سایر گیمرها را به چالش دعوت کنید، درگیر مینی‌گیم‌های مختلف شده و یا حتی کاراکتر خودتان را بسازید.

بازی همچنین اکسسوری‌های مختلفی در اختیارتان قرار می‌دهد که می‌تواند جریان مبارزه را به نفع یا ضرر شما تغییر دهد. سیستم کنترل و گرافیک کلی بازی هم بسیار خوب طراحی شده‌اند و سیستم تعاملات اجتماعی نیز به فرم جوایز و جدول‌های رده‌بندی در آن تعبیه شده است.

دانلود بازی Real Boxing 2 از فروشگاه گوگل پلی

سری Real Steel

قیمت: رایگان

بازی Real Steel

سری بازی‌های ریل استیل مجموعه‌ای مبارزه‌ای هستند که در آن ربات‌ها به نبرد با یکدیگر مشغول می‌شوند.‌ بر خلاف بسیاری بازی‌های دیگر، سیستم کنترل سری بازی‌های Real Steel به فرم بازی‌های آرکید طراحی شده؛ به طوری که بخش بزرگی از کنترل و مبارزات بر عهده خود بازیکن است.

سری Real Steel دربرگیرنده چهار بازی مختلف است که هریک گیم پلی و گرافیک مخصوص به خود را داشته و مکانیزم متفاوتی را ارائه می‌دهند.

مهم‌ترین عنوان در این فرنچایز، Real Steel World Robot Boxing است که شخصی‌سازی، مد مالتی پلیر و برخی مدهای دیگر را ارائه می‌دهد.‌ همچنین جدیدترین نسخه از این مجموعه هم World Robot Boxing 2 است که با استقبال قابل قبولی روبرو شده است. اکثر عناوین این مجموعه از بهترین بازی های مبارزه‌ای بر روی اندروید به شمار می‌روند.

صفحه محصولات Reliance Entertainment Studios در گوگل پلی

Prizefighters

قیمت: رایگان

بهترین بازی های مبارزه‌ای اندروید

Prizefighters یکی دیگر از بازی‌های مبارزه‌ای نسبتا جدیدتر لیست امروز به شمار می‌رود. این عنوان، یک بازی بوکس کلاسیک است که طراحی آن بسیار شبیه به برخی بازی‌های هشت بیتی دوران SNES است. سیستم کنترل بازی Prizefighters ساده است و بازیکنان و حتی رینگ بوکس کاملا قابل شخصی‌سازی هستند. بعلاوه، این بازی دارای یک سیستم پیشرفت است و از برخی قابلیت‌های اجتماعی مختلف نیز پشتیبانی می‌کند.

بازی Prizefighters همچنین دارای بخش مالتی پلیر جذابی است که باعث ارتقای سطح بازی شده و آن را بالاتر از دیگر بازی‌های متوسط بازار قرار می‌دهد. Prizefighters به طور کلی عنوان جالب و سرگرم‌کننده برای علاقمندان به بازی‌های مبارزه‌ای و در ژانر بوکس است. همچنین خریدهای درون برنامه‌ای این بازی هم بسیار بهتر از سایر رقباست.

دانلود بازی Prizefighters در فروشگاه گوگل پلی

Shadow Fight Arena

قیمت: رایگان

Shadow Fight Arena برای موبایل

Shadow Fight Arena جدیدترین نسخه از یک مجموعه دنباله‌دار مبارزه‌ای‌ست که کمی با دیگر نسخه‌های این فرنچایز تفاوت دارد؛ اما همچنان بازی ارزشمندی به شمار می‌رود. شما در این بازی کنترل کاراکتری را در دست می‌گیرید و باید با هوش مصنوعی و سایر گیمرها رقابت کنید.

سیستم کنترل بازی ساده است و علاقمندان به بازی‌های مبارزه‌ای ممکن است این را به عنوان یک نکته منفی تلقی کنند. با این وجود گیمرهای مبتدی‌تر احتمالا از محتوای ارائه شده در بازی و گیم پلی آن استقبال خواهند کرد. البته نسخه‌های پیشین این بازی نیز بسیار جذاب و هیجان‌انگیز هستند. بنابراین اگر به دنبال تجربه یک باز مبارزه‌ای قدیمی‌تر هستید، می توانید نسخه‌های قبل Shadow Fight Arena را نیز تجربه کنید.

دانلود بازی Shadow Fight Arena از فروشگاه گوگل پلی

Skullgirls

قیمت: رایگان

بازی Skullgirls

بازی Skullgirls تا حدی با سایر بازی‌های حاضر در لیست امروز متفاوت است. این بازی به طور خاص همانند عناوین دیگری چون Street Fighter یا King of Fighters مبارزه‌ای صرف نیست؛ بلکه با ترکیب برخی المان‌های مبارزه‌ای با ژانر نقش آفرینی، ترکیبی بدیع را خلق کرده که مورد توجه بسیاری گیمرها قرار گرفته است.

در Skullgirls شما مجموعه‌ای از کاراکترها را انتخاب کرده و با ارتقای آن‌ها با دیگر گیمرها مبارزه می‌کنید. به طور کلی المان‌های RPG این بازی سنگین‌تر از عناصر مبارزه‌ای آن هستند؛ اما همچنان آن قدر مبارزه در بازی وجود دارد که هواداران این ژانر بازی‌ها نیز بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

البته بخش آنلاین PvP بازی ایرادات و باگ‌هایی جزیی دارد که به تجربه کلی آن لطمه می‌زند؛ اما در مجموع، Skullgirls یک بازی فوق‌العاده نقش آفرینی مبارزه‌ای به شمار می‌رود.

دانلود بازی Skullgirls از فروشگاه گوگل پلی

Street Fighter IV Champion Edition

قیمت: رایگان/ 5 دلار

بهترین بازی های مبارزه‌ای اندروید

بازی Street Fighter IV Champion Edition یکی از بهترین بازی های مبارزه‌ای اندروید است که در سال 2018 منتشر شد. نسخه کامل بازی علیرغم اینکه با برخی ایرادات عجیب و غریب مانند قطعی دسته‌های بلوتوث و لگ‌های بخش PvP آنلاین دست و پنجه نرم می‌کند، اما مجموعه‌ای جذاب از کاراکترهای متنوع را در اختیارتان قرار خواهد داد.

کپکام همچنین در همان هفته‌های نخست بعد از انتشار بازی با انتشار آپدیت‌هایی برخی ایرادات بازی را رفع کرد و آن را از تجربه‌ای وحشتناک به یک بازی قابل قبول تبدیل نمود. دلیل تغییر امتیازات بازی در گوگل پلی استور از مقادیر بسیار پایین به امتیازات بهتر هم عرضه همین آپدیت‌ها و رفع ایرادات آن بود.

دانلود بازی Street Fighter IV از فروشگاه گوگل پلی

Streets of Rage 4

قیمت: 6 دلار + 3 دلار

شورش در شهر 4

بازی شورش در خیابان 4 نسخه جدید یکی از فرنچایزهای خاطره‌انگیز دنیای ویدیوگیم است که حدود 25 سال پیش به شهرت و محبوبیت بسیار زیادی رسیده بود. گیم پلی این بازی کاملا مشابه با همان عنوان beat ‘em up دهه 90 میلادی است و در آن باید کاراکتر خود را انتخاب کرده و ضمن اینکه ضربه‌ای از دشمنان نمی‌خورید، همه آن‌ها را کتک بزنید.

این بازی شامل چندین کاراکتر مختلف، چند مد مختلف و متنوع، مراحل مخفی و بسیاری آیتم‌های دیگر است و گیم پلی روان و لذت بخشی را ارائه می‌دهد. شما در این بازی در مسیری افقی حرکت می‌کنید و دشمنان متعدد در نقاط مختلف مسیر ظاهر شده و راهتان را سد می‌کنند. علاوه بر نسخه اصلی بازی که قیمتی 6 دلاری دارد، یک بسته اضافی هم با قیمت سه دلار در اختیار علاقمندان قرار خواهد داشت.

البته Streets of Rage 4 خالی از اشکال هم نیست! بسیار کاربران پیش از این گزارش داده بودند که بازی در هنگام اجرا کرش می‌کند. علاوه بر این، افت فریم‌های گاه و بیگاه هم مشکل دیگری است که خریداران این بازی کم و بیش با آن دست به گریبان بوده‌اند.

دانلود بازی Streets of Rage 4 از فروشگاه گوگل پلی

Vita Fighters

قیمت: رایگان/ تا سقف 8.5 دلار

ویتا فایترز موبایل

Vita Fighter یک بازی مبارزه‌ای یک در برابر یک است که از بیش از سی کاراکتر، 16 استیج مبارزه و باس فایت‌های جذابی را ارائه کرده و از دسته‌های بلوتوث پشتیبانی می‌کند. از حیث گیم پلی، با سیستم مبارزه‌ای عناوین دهه 90 و 2000 میلادی طرف هستیم و همین امر، Vita Fighters را به یکی از بهترین بازی های مبارزه‌ای اندروید تبدیل کرده است.

در Vita Fighter شما باید از حملات رقیبان جاخالی دهید، کمبوهای متفاوت به او بزنید و یا با استفاده از ذکاوت و هوشمندی‌تان او را شکست دهید.

این بازی همچنین پر از لحظات بامزه و خنده‌دار هم خواهد بود. به عنوان مثال طراحی کاراکترهای مختلف این بازی همگی برگرفته از برخی شخصیت‌های مطرح و شناخته‌شده در سایر عناوین است؛ به طوری که در اولین نگاه کاراکتر اولیه را شناسایی خواهید کرد.

به طور کلی بازی Vita Fighters عنوان مبارزه‌ای سرگرم‌کننده‌ایست؛ خصوصا برای افرادی که به دنبال یک عنوان مبارزه‌ای آرکید می‌گردند.

دانلود بازی Vita Fighters از فروشگاه گوگل پلی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*