استیکر در جعبه محصولات اپل

تماشا کنید: دلیل وجود استیکر در جعبه محصولات اپل چیست؟

دلیل وجود استیکر در جعبه محصولات اپل چیست؟ اکنون با یک ویدیو به این سوال پاسخ می‌دهیم که چرا اپل این استیکرها را با محصولات خود ارائه می‌کند.

اپل درون جعبه‌ی تمام محصولات خود، استیکرهایی را با لوگوی معمولا سفیدرنگ خود قرار می‌دهد و اگر هر یک از محصولات این کمپانی بزرگ، از جمله گوشی های آیفون یا مک بوک‌ها را خریداری کرده باشید، آنها را دیده‌اید. اما احتمالا برای شما هم این سوال به وجود آمده که چرا اپل این استیکرها را درون جعبه محصولات خود قرار می‌دهد.

اپل یکی از محبوب‌ترین و بزرگترین شرکت‌های جهان است و طرفداران وفادار زیادی دارد. به همین دلیل این کمپانی همواره تلاش کرده تا بنیان‌های این وفاداری طرفداران را محکم‌تر کند و وجود استیکر در جعبه محصولات اپل نیز یکی از ثمره‌های این تلاش محسوب می‌شود. کاربران می‌توانند این استیکرها را روی هر وسیله‌ای که دوست دارند نصب کنند و هم حمایت خود از اپل را نشان دهند و هم به همه اعلام کنند که جزوی از جامعه طرفداران Apple هستند.

در ادامه با یک ویدیو به توضیح بیشتر دلیل وجود استیکر در بسته محصولات Apple می‌پردازیم:

توضیح دلیل وجود استیکر در جعبه محصولات اپل

البته باید به این نکته اشاره کنیم که اپل از سال‌های اولیه فعالیت خود و زمانی که به بزرگی و محبوبی امروز نبود از این روش برای تبلیغ برند خود و ایجاد وفاداری بین کاربران خود استفاده می‌کرد و همچنان این روش به مانند یک رسم ادامه پیدا کرده است. در حال حاضر نیز روز به روز به تعداد کاربران محصولات اپل افزوده می‌شود و جامعه طرفداران وفادار این برند گسترش می‌یابد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*