لینکلن L100

نگاهی به لینکلن L100 ؛ ویژگی های کانسپت آینده‌نگرانه و جذاب لینکلن را در این ویدیو ببینید

لینکلن L100 یک خودرو کانسپت آینده‌نگرانه و فوق‌العاده جذاب است که در این ویدیو می‌خواهیم نگاهی به ویژگی‌ها و طراحی آن بیندازیم.

اواخر مرداد امسال، گردهمایی مشهور پبل بیچ برگزار شد و شرکت خودروسازی لینکلن از جدیدترین کانسپت خود با طراحی آینده‌نگرانه و شگفت‌انگیز و تکنولوژی‌های مدرن مثل رانندگی خودران رونمایی کرد. لینکلن L100 نام این خودروی مفهومی است که از طراحی جذاب با طول زیاد، ارتفاع کم و با ویژگی‌های آیرودینامیک بهره می‌برد. این خودرو الکتریکی دارای دو در است که به طور معکوس باز می‌شوند و سقف خودرو نیز بالا می‌آید تا سرنشینان بتوانند به راحتی وارد و خارج شوند.

لینکلن L100

در داخل کابین لینکلن ال 100 خبری از کنترل‌های رانندگی یا نمایشگرهای متعدد و بزرگ نیست. این خودرو خودران، فضای زیادی را برای نشستن سرنشینان فراهم می‌کند و افراد می‌توانند صندلی‌ها را بچرخانند و در یک فضای صمیمانه بنشینند.  در کنسول مرکزی نیز یک نمایشگر قرار گرفته که ویژگی‌ها و سرگرمی‌های جالبی مثل صفحه شطرنج را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. کف‌پوش‌ها نیز به صورت دیجیتالی طراحی شده‌اند و نورپردازی هیجان‌انگیزی را به نمایش می‌گذارند.

لینکلن L100

تاکنون اطلاعات زیادی درباره مشخصات فنی این کانسپت لینکلن اعلام نشده است. در ادامه با یک ویدیو، نگاهی به ویژگی‌های خودرو کانسپت لینکلن L100 می‌اندازیم تا ببینیم این خودرو مفهومی آینده‌نگرانه و هیجان‌انگیز چه قابلیت‌هایی را در اختیار سرنشنیان قرار می‌دهد و طراحی آن چگونه است.

ویدیوی بررسی کانسپت لینکلن L100

هنوز مشخص نیست آیا لینکلن در آینده این خودرو مفهومی را تولید می‌کند یا خیر؛ اما به احتمال زیاد این یک محصول مطالعاتی است که برخی ویژگی‌های آن را می‌توانیم در محصولات آتی لینکلن مشاهده کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*