فیلم آواتار 2

مدت زمان فیلم آواتار 2 احتمالا بیش از 3 ساعت است!

بر اساس اخبار جدید از فیلم آواتار 2 – Avatar 2، تازه‌ترین ساخته جیمز کامرون، مدت زمان اکران این فیلم بیش از سه ساعت خواهد بود که آن را به یکی از طولانی‌ترین فیلم های سالیان اخیر تبدیل خواهد کرد.

با نزدیک شدن به تعطیلات پایان سال 2022 میلادی، بازار اخبار پیرامون فیلم‌های سینمایی جدید هالیوود روز به روز در حال داغ‌تر شدن است. فیلم آواتار 2 (Avatar: The Way of Water) یکی از مورد انتظارترین عناوینی است که قرار است در روزهای پایانی سال 2022 به طور رسمی بر روی پرده‌های سینما اکران شود.

تازه‌ترین اخبار پیرامون این ساخته جدید جیمز کامرون از زمان طولانی پخش این فیلم خبر می‌دهند. به طور دقیق‌تر، گزارش جدید World of Reel حاکی از این است که این فیلم حدودا سه ساعت و 10 دقیقه به طول خواهد انجامید. به این ترتیب، Avatar 2 به یکی از طولانی‌ترین بلاک‌باسترهای تاریخ تبدیل خواهد شد.

فیلم آواتار 2

فیلم آواتار 2؛ یکی از طولانی‌ترین ساخته‌های جیمز کامرون

با این که استودیوی قرن بیستم یا Lightstorm Entertainment تا کنون در خصوص زمان پخش Avatar 2 اظهار نظر نکرده‌اند؛ گزارش جدید World of Reel به طور کامل با اطلاعات پیشین از این فیلم هم‌خوانی دارد.

پیش از این، جیمز کامرون در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که زمان اکران فیلم بعدی آواتار قطعا بیش از سه ساعت خواهد بود و او امیدوار است که پس از این فیلم، الگوی ساخت و تماشای فیلم‌های سینمایی دستخوش تغییر شده و شاهد اکران شدن فیلم‌های بیشتری با مدت زمان اکران بیشتر از سه ساعت باشیم.

فیلم آواتار 2

در صورتی که این اخبار صحت داشته باشند، فیلم آواتار 2 با مدت زمان اکران سه ساعت و ده دقیقه به یکی از طولانی‌ترین آثار جیمز کامرون تبدیل خواهد شد. البته نسخه سینمایی فیلم تایتانیک با مدت زمان اکران سه ساعت و چهارده دقیقه از این حیث بالاتر از Avatar: Way of Water خواهد ایستاد. از طرف دیگر، مدت زمان اکران نسخه اول آواتار نیز دو ساعت و 42 دقیقه بود.

زمان طولانی‌تر دنباله آواتار این فرصت را به سازندگان فیلم خواهد داد که بیش از پیش طبیعت بکر و فوق‌العاده پاندورا را به تصویر بکشند و داستان را با جزئیات بیشتری روایت کنند. با این حال، باید دید که آیا این مدت زمان طولانی اکران به مذاق بینندگان این فیلم هم خوش خواهد آمد یا خیر. در این زمینه البته نظرات مخاطبین در خصوص نسخه اول این فیلم قطعا سازندگان را به ساخت یک فیلم طولانی‌تر ترغیب کرده است؛ چرا که اکثر بینندگان از تجربه بیش از دو ساعت و نیمه تماشای نسخه اول کاملا لذت برده‌بودند.

Avatar 2 سیزده سال در دست ساخت بوده است

داستان نسخه دوم آواتار دنباله ماجرای نسخه اول خواهد بود و بر روی جیک سالی با بازی سم ورتینگتون و نیتیری با بازی زوئی سالدانا متمرکز خواهد بود. در این فیلم بار دیگر شاهد رویارویی قبیله جیک و نیتیری با نیروهای RDA خواهیم بود و قبیله Metkayina هم در داستان فیلم حضور پررنگی خواهد داشت.

فیلم آواتار 2

در حال حاضر البته اطلاعات چندان دقیقی از داستان فیلم آواتار 2 در دست نیست. با این حال با نزدیک شدن به زمان اکران و راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی آن یقینا اطلاعات بیشتری از این فیلم کسب خواهیم کرد. فرآیند ساخت سیزده ساله این فیلم در حال به پایان رسیدن است و علاقمندان به این فیلم قادر خواهند بود بار دیگر به پاندورا بازگردند و دنیای فراموش‌نشدنی آن را دوباره تجربه کنند.

فیلم سینمایی Avatar: Way of Water روز جمله، بیست و پنجم آذر ماه به طور رسمی اکران خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*