زد فلیپ 4

بررسی بزرگترین و کوچکترین گوشی تاشوی سامسونگ؛ زد فلیپ 4 و زد فولد 4

سامسونگ در آگوست 2022 دو غول بزرگ از دنیای تاشوهای جدیدش را معرفی کرده است که هر کدام ویژگی‌های منحصربه فرد خود را دارند. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و گوشی موبایل گلکسی زد فیلیپ 4. در ادامه به بررسی هریک از این دو خواهیم پرداخت.

ترکیب ویژه گوشی و تبلت | Z Fold 4

گوشی موبایل سامسونگ Z Fold 4 با بهبود در حالت مولتی تسکینگ، دوربین‌های پیشرفته و همچنین طراحی شیک‌تر ارائه کرده است. موبایل گلکسی زدفولد 4 با نوار وظیفه جدید و نسخه جدید اندروید 12L انجام چند کار را آسان‌تر می‌کند. سامسونگ همچنین دوربین‌های بهتر، نمایشگر جلویی عریض‌تر و صفحه نمایش روشن‌تر را در بسته‌بندی شیک‌تر این گوشی تاشو قرار داده است.

ویژگی‌های شگفت انگیز Z Fold 4

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی زد فولد 4 با برخورداری از نمایشگر اصلی 7.6 اینچی و حاشیه‌های باریک‌تر، برنامه‌های بیشتری را برای بوم بزرگ Z Fold 4 ارائه می‌دهد. همچنین در کنار آن یک صفحه نمایش 6.2 اینچی دیگر با پوششی عریض‌تر و استفاده آسان‌تر قرار گرفته است. از دیگر بهبودهای این گوشی دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است که رقیب سری گلکسی اس 22 است. در واقع گلکسی زد فولد 4 بهترین تلفن تاشو برای کسانی است که مایل به پرداخت هزینه‌های سنگین برای یک گوشی موبایل و تبلت به صورت همزمان هستند.

می‌توان گفت گوشی موبایل گلکسی زد فولد 4 با وزن 263 گرم و در ابعاد باز شده 155.1 × 130.1 × 6.3 میلی‌متر تاکنون پیشرفته‌ترین دستگاه اندرویدی سامسونگ است که از باتری طولانی‌تر و دوربین‌های بهتری برخودار است، اما قیمت بالای آن باعث می‌شود که بیشتر در خارج از دسترس قرار بگیرند.

گوشی موبایل گلکسی z fold 4 سامسونگ آمده تا ثابت کند که دستگاه‌های تاشو در آینده جایگزین بهتری برای مدل‌های یکنواخت کنونی خواهند بود.

زد فلیپ 4

طراحی بزرگترین تاشوی سامسونگ

این گوشی موبایل با برخورداری از  یک نمایشگر 7.6 اینچی و یک صفحه نمایش کاور 6.2  اینچی دیگر، چیزی کمتر از تبلت نیست. شکل تاشو، پنج دوربین و دو صفحه نمایش باید به شما بگوید که این یک گوشی معمولی نیست، در عوض نگاهی به پیشرفته‌ترین تکامل گوشی موبایل در طی سال‌های اخیر است.

فلز صاف‌ با روکش براق آن به همراه لولا نازک‌تر، صفحه‌نمایش بیرونی را پهن‌تر می‌کند. وقتی گوشی بسته است، بیشتر شبیه یک گوشی موبایل معمولی برای پیام‌رسانی و تماس است، البته یک گوشی گران قیمت.

گوشی موبایل گلکسی Z Fold 4 وقتی که باز می‌شود از اندازه یک گوشی معمولی به اندازه یک تبلت درمی‌آید، اما می توان آن را به اشکال مختلف نیمه تا شده نگه داشت.

سخت افزار و عملکرد تاشوی بزرگ

z fold 4 با جدیدترین پردازنده برتر کوالکام، Snapdragon 8+ Gen 1، که قدرتمندترین تراشه موجود در اندروید شناخته شده فوق العاده سریع و روان عمل می‌کند، البته این تراشه در Flip 4 Z و OnePlus 10T نیز استفاده می شود.

گوشی موبایل سامسونگ Z Fold 4 نسخه جدیدی از One UI 4.1 را بر اساس نرم افزار Android 12L گوگل اجرا می‌کند که به طور خاص برای تبلت‌ها و دستگاه‌های صفحه تاشو طراحی شده است.

مقاومت در برابر آب، اجرای برنامه‌های قدرتمند با تقسیم صفحه، همچنین صفحه‌نمایش بیرونی گوشی مانند صفحه نمایش تبلت فوق‌العاده عمل می‌کند. عملکرد عالی، عمر باتری بسیار خوب، دوربین‌های عالی حرفه‌ای از دیگر ویژگی‌های مثبت گوشی موبایل sumsung galaxy Zfold4 است.

قدرت باتری زد فولد 4

دو صفحه نمایش گوشی باعث می‌شود عمر باتری آن نسبت به یک گوشی معمولی متغیر باشد. هنگامی که بیشتر از صفحه نمایش بزرگ داخلی استفاده می‌کنید، باتری 35 ساعت دوام می آورد. اما هنگامی که از دو نمایشگر برای پیام‌رسانی، مولتی تسکینگ و جستجو به صورت همزمان استفاده ‌کنید ماندگاری آن حدود 40 ساعت است؛ در واقع سامسونگ در مقایسه با نسخه قبلی خود یک گام بزرگ برداشته است. گوشی موبایل گلکسی زد فولد 4 با استفاده از یک آداپتور برق 25 واتی یا بیشتر حدود 80 دقیقه طول می کشد تا کاملاً شارژ شود.

گلکسی زد فلیپ 4؛ کوچک و کاربردی

گوشی موبایل گلکسی زد فلیپ 4 جدیدترین تلاش این برند کره‌ای برای بازسازی گوشی تاشو با ترکیب یک صفحه نمایش تاشو آینده‌نگرانه با جذابیت یکپارچه‌سازی با سیستم‌عامل است.

صفحه نمایش انعطاف‌پذیر گوشی موبایل زد فلیپ 4 به نصف تا می‌شود، علاوه بر این از مقاومت در برابر قطرات آب و گرد وخاک با پشتیبانی از IPX8 و طرفین آلومینیومی برخوردار است. این گوشی برخلاف گوشی موبایل گلکسی زد فولد 4 از ابعاد کوچکتری برخورداری است. اما جذابیت گلکسی Z Flip 4 در طراحی تاشو آن است. سامسونگ Z Flip4 را در قالب یکی از جیبی‌ترین گوشی‌های موجود عرضه کرده است. با این وجود این گوشی در حالت بسته نسبتاً ضخیم است؛ در واقع ضخامت آن تقریباً به اندازه دو آیفون روی هم منطبق شده است که معادل گلکسی زد فولد 4 است.

زد فلیپ 4

قابلیت‌های فراوان یک تاشوی کوچک

این گوشی نیز مانند هر گوشی موبایل تاشوی خوب، از یک صفحه نمایش بیرونی یا صفحه نمایش کاور برخوردار است. در گوشی موبایل سامسونگ Z Flip 4، صفحه نمایش بیرونی از نظر بصری تغییرات چندانی را شامل نمی‌شود، اما تعدادی از ترفندهای نرم افزاری برای بهبود عملکرد به آن اضافه شده است. تم‌های تنظیم‌شده روی گوشی به صفحه بیرونی منتقل می‌شوند و آیکون‌های بیشتری را به صفحه اصلی اضافه می‌کنند، همچنین می‌توان به گزینه‌هایی مانند Wi-Fi یا حالت هواپیما در صفحه اصلی دسترسی داشت.

نمایشگر بهینه زد فلیپ 4

اما صفحه‌نمایش داخلی تقریباً همان چیزی است که در Flip 3 قرار داشت؛ یک پنل 6.7 اینچی OLED با رزولوشن 2460 در 1080 و نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز از ویژگی‌های نمایشگر گوشی سامسونگ گلکسیZ flip4 است.

همچنین گوریلا گلس Victus Plus روی صفحه نمایش پوشش داده شده است، لایه‌ای از شیشه بسیار نازک (UTG) در داخل و چیزی که سامسونگ آن را Armor Aluminium می‌نامد در خارج) که روی نمایشگر قرار گرفته است.

شما برای بررسی ویژگی‌های فنی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 می‌توانید به فروشگاه آنلاین گوشی دات کام مراجعه کنید. چنانچه قصد خرید داشته باشید یا بخواهید از قیمت محصولات و ویژگی‌های گوشی‌های سامسونگ، شیائومی، آیفون و … اطلاع کسب کنید، گوش دات کام آماده خدمت‌رسانی است.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*