ایرانسل

ایرانسل از پژوهش‌های دانشگاهی حمایت می‌کند

ایرانسل در دور جدید حمایت از پژوهش های دانشگاهی لیست اولویت‌های پژوهشی خود را برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی را منتشر کرد.

اپراتور ایرانسل که در سال 1399 طرح همکاری پژوهشی با دانشگاه‌های معتبر و حمایت از تولیدات دانشجویی را به اجرا درآورده بود، به تازگی لیست اولویت‌های پژوهشی خود را در توسعه این فعالیت‌ها منتشر کرد. از اهداف ایرانسل برای اجرای این طرح می‌توان به گسترش ارتباط با جامعه دانشگاهی و جذب نخبگان علمی، افزایش آگاهی‌بخشی از برند ایرانسل نزد دانشگاهیان و نیز انجام پژوهش‌های دانشگاهی با هدف استفاده از یافته‌های پژوهشی در کسب و کار اشاره کرد.

حمایت ایرانسل از پژوهش های دانشگاهی

ایرانسل لبز به عنوان بازوی تحقیق و توسعه ایرانسل در این طرح اولویت‌های پژوهشی در زمینه‌های مختلف را اعلام کرد و با دعوت از دانشجویان علاقه‌مند به این طرح، از آنها خواست تا به وب‌سایت ایرانسل مراجعه کنند و پس از مشاهده لیست اولویت‌ها، موضوع مورد نظر خود را برگزینند.

دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی با مراجعه به وب‌سایت ایرانسل به آدرس irancell.ir/p/15711/p می‌توانند از بین موضوع‌های یکه اعلام شده، موضوع مورد نظر را انتخاب کرده و پروپوزال پژوهشی خود را برای ارزیابی ارسال کنند.

در ادامه پس از این که کمیته ارزیابی پروپوزال پژوهشی را بررسی و تایید کرد و فرم پژوهشی نیز تکمیل شد، برای دانشجو یک راهبر پژوهش در نظر گفته می‌شود تا طی انجام پژوهش به او یاری برساند. در این پژوهش دانشجویان از حمایت مادی و معنوی ایرانسل نیز بهره‌مند خواهند شد.

از اولویت‌های پژوهشی ایرانسل در این طرح می‌توان به کسب‌وکار دیجیتال، بازاریابی، مالی، تجربه مشتری، امنیت شبکه، هوش تجاری، طراحی آنتن‌های ارتباطی و تجهیزات شبکه، علم داده، هوش مصنوعی و توسعه نرم افزار اشاره کرد. گفتنی است اپراتور ایرانسل برای افزایش ارتباط خود با جامعه دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناوری در سال 1398 مجموعه ایرانسل لبز را تاسیس کرد.

از بخش‌های اصلی این مجموعه نیز می‌توان به آکادمی ایرانسل، مرکز نوآوری ایرانسل و بخش تحقیق و توسعه اشاره کرد. همچنین پیشگام بودن در توسعه منابع انسانی و زیرساخت‌های تحقیقاتی اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و رسیدن به جایگاه برترین شرکت ملی در حوزه ایجاد محصولات و خدمات این حوزه نیز به عنوان چشم‌انداز این مجموعه محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*