شرایط فروش اقساطی پیکاپ فوتون

شرایط فروش اقساطی پیکاپ فوتون در آبان 1401

شرایط فروش اقساطی پیکاپ فوتون در آبان 1401 اعلام شد. شرکت ایران خودرو دیزل پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دو کابین را با قیمت قطعی به بازار عرضه می‌کند.

ایران خودرو دیزل قصد دارد به مناسب ولادت امام حسن عسگری (ع) از روز چهارشنبه 11 آبان 1401 تا زمان تکمیل ظرفیت پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دو کابین را با قیمت قطعی به بازار عرضه کند. مشتریان برای خرید این خودرو فقط باید به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل به آدرس https://esale.ikco.ir مراجعه کنند.

شرایط فروش اقساطی پیکاپ فوتون – 11 آبان 1401

شرایط فروش اقساطی پیکاپ فوتون

در این طرح فروش پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دو کابین با قیمت نهایی 1 میلیارد و 109 میلیون و 265 هزار تومان به فروش می‌رسد. همچنین ایران خودرو دیزل برای نخستین بار این پیکاپ را در چهار رنگ مشکی، خاکستری، نقره‌ای و قرمز به فروش می‌رساند.

مشتریان می‌توانند پیکاپ فوتون دیزلی دو کابین را با روش نقدی، نقدی مرحله‌ای با سود مشارکت 12 درصد و اقساطی با تحویل 30 تا 90 روزه و همچنین خرید اقساطی تا 24 ماهه بدون کارمزد خریداری کنند.

شرایط فروش اقساطی پیکاپ فوتون

پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دوکابین به موتور کامینز 2.8 لیتری توربوشارژ با گشتاور 360 نیوتن‌متر مجهز شده که چنین پیشرانه‌ای آن را به قدرتمندترین پیکاپ دو کابین بازار ایران تبدیل می‌کند. این پیکاپ با سیستم‌های ایمنی پیشرفته و امکانات رفاهی متعدد خود توانسته نگاه بسیاری از آفرودسواران را به خود جلب کند. همچنین این خودرو با قابلیت چهار چرخ محرک و مصرف سوخت پایین نسبت به سایر رقبا در جایگاه بهتری قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*