کسب و کارهای اینترنتی

تصویب سبد حمایتی دولت از کسب و کارهای اینترنتی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام اینکه این وزارتخانه حامی کسب و کارهای دیجیتالی است، گفت سبد حمایتی دولت از کسب و کارهای اینترنتی تصویب شد.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد طی یک سال گذشته برای توسعه اقتصاد دیجیتال، تکمیل شبکه ملی اطلاعات، هوشمندسازی شبکه پستی، شتاب‌بخشی به توسعه صنعت فضایی، توسعه دولت هوشمند و افزایش کیفیت زیرساخت‌های ارتباطی کشور سخت تلاش کردیم و طی این مدت توانستیم به نتایج چشمگیری نیز دست پیدا کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه گفته‌های خود بیان کرد طی این روزها که مراجع امنیتی تصمیم گرفتند دسترسی به برخی از پلتفرم‌های خارجی را محدود کنند، سخت تلاش کردیم تا بستر مورد نیاز برای برقراری ارتباطات تمام مردم فراهم شود و کسب و کارها بتوانند همانند گذشته فعالیت کنند. در این میان پلتفرم‌های ایرانی نیز به خوبی عمل کردند و هیچ سرویس داخلی قطع و با اختلال مواجه نشد.

کسب و کارهای اینترنتی

زارع پور در ادامه بیان کرد طبق سیاست این وزارتخانه، پلتفرم‌های داخلی باید آنقدر باکیفیت باشند و قابلیت‌های متعددی را ارائه دهند تا حتی اگر پلتفرم‌های خارجی نیز در دسترس بود، بتوانند نگاه کاربران را به خود جلب کنند. وی با اعلام این که آمارهای اعلام شده در خصوص تاثیر مسدودسازی یک پلتفرم خارجی روی اقتصاد دیجیتال کارشناسی نیست، گفت باید نهادهای ذی‌ربط در این خصوص ارزیابی دقیقی را ارائه دهند.

سبد حمایتی از کسب و کارهای اینترنتی تصویب شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان به بسته حمایتی مصوب شده در کارگروه اقتصاد دیجیتال برای حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال کشور اشاره کرد و گفت وزارت ارتباطات از کسب و کارهای اینترنتی حمایت می‌کند و در همین راستا یک سبد حمایتی متنوع برای توسعه کسب و کارهای اینترنتی توسط دولت تصویب شده که جزئیات آن را به زودی اعلام خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خخ رییسی و این دولت وزیرش ، بجز گرانی و فیلترینگ و گشت ارشاد هبچکاری نکردن