باتری پک مگ سیف آیفون

این باتری پک مگ سیف هم آیفون شما را شارژ می‌کند و هم یک پایه نگهدارنده است

یک باتری پک مگ سیف جدید برای آیفون های اپل عرضه شده که همزمان گوشی را به صورت بی‌سیم شارژ می‌کند و یک پایه نگهدارنده هم هست.

گرچه آیفون‌های جدید اپل هم عمر باتری فوق‌العاده‌ای دارند، اما داشتن یک پاوربانک خوب همیشه لازم می‌شود. و اگر پاور بانک شما زمانی که به شارژ کردن گوشی نیاز نداشته باشید، مصارف دیگری هم داشته باشد، این دیگر نور علی نور است. این در مورد باتری پک جدید کمپانی ESR صدق می‌کند که محصولاتی پرقدرت است و می‌تواند به عنوان یک پایه نگهدارنده مگ سیف نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول با آیفون ۱۲ به بعد سازگار است.

معرفی باتری پک مگ سیف ESR برای آیفون

باتری پک ESR HaloLock با توان ۱۰۰۰ گرمی به پشت آیفون شما می‌چسبد تا اطمینان حاصل کند که از آن جدا نخواهد شد. وقتی گوشی شما به شارژ نیاز داشته باشد، بدون نیاز به هیچگونه کابل اضافی می‌تواند به صورت بی‌سیم گوشی شما را شارژ کند.

توان شارژ مگ سیف حداکثر ۷.۵ وات است. بنابراین در حالی که این باتری پک را به یک پایه نگهدارنده تبدیل کرده‌اید و گوشی خود را روی میز قرار داده‌اید و در حال تماشای فیلم مورد علاقه‌تان هستید، گوشی شما همزمان شارژ هم خواهد شد. این پایه‌ها به لطف اتصال مغناطیسی محکمی که بین باتری پک و گوشی ایجاد شده، می‌تواند هم به صورت افقی و هم عمودی از گوشی شما نگهداری کند. علاوه بر آن می‌تواند تا زاویه ۷۰ درجه‌ای تنظیم شود تا بهترین زاویه دید را به شما ارائه کند. این یعنی شما می‌توانید از گوشی خود در حالی که روی پایه قرار گرفته برای مکالمه فیس تایم، پخش ویدیوهای یوتیوب یا گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.

باتری پک مگ سیف آیفون

ظرفیت این باتری پک آیفون ۱۰،۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که یعنی می‌تواند آیفون ۱۴ پرو مکس اپل را حدود یک بار و نیم شارژ کامل کند. یک پورت USB تایپ C هم در ناحیه جانبی این قطعه قرار گرفته که هم وظیفه ورودی و هم خروجی را ایفا می‌کند. این پاور بانک با توان ۱۸ واتی شارژ می‌شود و می‌توانید همزمان که آن را به پشت آیفون متصل کرده‌اید، آن را هم شارژ کنید. پورت USB-C این باتری پک همچنین توان خروجی ۲۰ واتی را ارائه می‌کند که به شما اجازه می‌دهد همزمان با آیفون، یک دستگاه دیگر USB-C را هم شارژ کنید.

البته سازنده یک مدل کوچک‌تر ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را هم ارائه کرده که به جز ظرفیت باتری کمتر، توان خروجی پورت USB-C آن هم ۱۲ واتی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*