کشتی ایران

همراه اول از افتخارآفرینان کشتی ایران تجلیل کرد

اپراتور همراه اول طی مراسمی از افتخارآفرینان کشتی ایران تجلیل کرد. در این مراسم به کشتی‌گیران افتخارآفرین کشور جوایزی ویژه اهدا شد.

صبح روز چهارشنبه 11 آبان 1401 آیین تقدیر از تیم‌های ملی کشتی ایران در هتل همای تهران برگزار شد. در این مراسم اعضای تیم‌های ملی کشتی کشور، معاونان و مدیران ارشد اپراتور همراه اول نیز حضور داشتند.

تجلیل همراه اول از افتخارآفرینان کشتی ایران

حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل همراه اول در این مراسم از کشتی‌گیران افتخارآفرین کشور تقدیر کرد و گفت افتخار می‌کنیم که همراه اول از نخبگان ورزشی حمایت می‌کند. وی افزود این که نماد همراه اول روی لباس قهرمانان کشتی درج نشده نیز افتخارآمیز است.

قائم مقام مدیرعامل همراه اول با اعلام این که همراه اول در حوزه توسعه پلتفرم‌های دیجیتال سرمایه‌گذاری‌های گسترده‌ای را انجام داده، گفت برای کار بیشتر در حوزه کشتی فضای زیادی وجود دارد. در همین راستا به واسطه آکادمی کشتی می‌توان به شکل منسجم‌تر با همراه اول و به کمک بسترهای دیجیتال آن برای این رشته ورزشی سرویس‌های ویژه‌ای را ایجاد کرد. بهروزی خاطرنشان کرد رواج هر چه بیشتر ورزش کشتی هدف ما است.

علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی هم در این مراسم با اعلام این که همراه اول عضوی از خانواده کشتی محسوب می‌شود، گفت این اپراتور رفیق روزهای سخت کشتی است. وی تاکید کرد هر کدام از افراد جامعه در حوزه کاری خود متخصص هستند و به همین دلیل فقط باید روی تخصص کاری خود تمرکز کرده و وارد فضاهای خارج از تخصص خود نشوند.

هادی عامل، یکی از گزارشگران برجسته کشور هم در این مراسم عنوان کرد سابقه 50 سال فعالیت من در حوزه رسانه و کشتی باعث شده تا به خوبی شاهد ساخت‌وسازها و توسعه‌های رشته ورزشی باشم که بخش مهمی از این اتفاقات به کمک همراه اول رخ داده است. وی افزود بخشی از مدال‌هایی که کشتی‌گیران کسب می‌کنند مرهون کمک‌های همراه اول بوده که به عنوان حامی این ورزش بستر را فراهم کرده است.

اپراتور همراه اول به عنوان حامی رسمی تیم‌های ملی کشتی ایران در پایان مراسم با اهدای جوایزی از کشتی‌گیران افتخارآفرین تقدیر کرد. اپراتور همراه اول طی 3 سال گذشته از تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشور حمایت کرده و این تیم‌ها نیز در مسابقات جهانی و آسیایی توانستند افتخارآفرین شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*