جزئیاتی از دوربین گلکسی S23 Ultra

انتظار تغییرات عجیبی از دوربین گلکسی S23 Ultra سامسونگ نداشته باشید!

در حالی که گفته می‌شود یک سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی به سیستم دوربین گلکسی S23 Ultra سامسونگ اضافه می‌شود، ظاهراً نباید منتظر تغییر دیگری در آن باشیم.

سامسونگ هیچوقت مشخصات فنی دوربین گوشی‌هایش را تنزل نبخشیده و گلکسی S23 Ultra هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود. اما این در بین گوشی‌سازها مرسوم است که معمولاً تغییرات بزرگ در سیستم دوربین گوشی‌های پرچمدار خودشان را هر دو سال یک بار انجام می‌دهند. بنابراین نباید تعجب کنید اگر پرچمدار سال آینده سامسونگ، نقاط مشترک زیادی با گلکسی اس ۲۲ اولترا داشته باشد.

جزئیاتی از دوربین گلکسی S23 Ultra

به نقل از یک افشاگر مطرح حوزه فناوری به نام Yogesh Brar، دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی شایعه شده گوشی اس ۲۳ اولترا سامسونگ با یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی پریسکوپی (زوم ۱۰ برابری)، یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو (زوم ۳ برابری) و یک لنز اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی همراه خواهد بود. این یعنی به جز سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی، این گوشی از پیکربندی دوربین مشابه نسل قبلی خودش بهره‌مند خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی اس ۲۳ اولترا؛ جزئیات جدیدی منتشر شد

بنابراین اگر انتظار تغییرات گسترده‌تری را داشتید، باید شما را ناامید کنیم. البته فراموش نکنید که گلکسی اس ۲۲ اولترا همین حالا صاحب یکی از بهترین دوربین‌های موبایل در کل بازار است. در واقع کاربران می‌توانند یک سال دیگر را هم از زوم ۱۰ برابری جذاب دوربین پریسکوپی این گوشی لذت ببرند. بررسی‌ها نشان می‌دهد عملکرد دوربین تله فوتو زوم ۳ برابری این گوشی هم قابل قبول است. شاید کاربران انتظار داشتند لنز فوق عریض (اولترا واید) پرچمدار سامسونگ عملکرد بهتری داشته باشد.

جزئیاتی از دوربین گلکسی S23 Ultra

اما همه چشم‌ها به طرف سنسور جدید ۲۰۰ مگاپیکسلی این گوشی خیره است. گفته می‌شود این دوربین از سنسور معرفی نشده ISOCELL HP2 بهره خواهد گرفت که نسبت به دو دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی دیگر HP1 و HP3 سامسونگ عملکرد بهتری دارد. باید منتظر ماند و دید که آیا دوربین رزولوشن بالای سامسونگ می‌تواند عملکرد بهتری از دوربین‌هایی که رزولوشن پایین‌تر، ولی اندازه سنسور کوچک‌تری ارائه می‌کنند را داشته باشد یا خیر؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*